- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://www.amazon.com/gp/aw/d/B00064XG2O/ref=aw_d_iv_toys-and-games?is=l
Monopoly Night sky, solar system edition.
OMG I'm such a nerd![]()
heb vorige jaar ook een set gekocht. Was jaren geleden dat ik het gespeeld had. Nou eenmaal begonnen had ik na half uur zoiets van wat een ontiegelijk vervelend k*t spel is dit zeg, steeds tellen met dat geld, duurt allemaal veel te lang. Vroegah keek je er natuurlijk heel anders tegen aan. Hij is ergens de kast in gegaan en sindsdien niet meer gezien.Sexy tripodje[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ook nog een 16gb USB 3.0 stick en een laptop accu. Laatste via Ebay gekocht voor een fractie van de nieuwprijs, amper gebruikt als ik naar het 'wear level' kijk.

piepschuim ballen, verf , sateprikkers en ijsco-stokjes.
?ik moet bij me opleiding voor het vak structuurchemie een molecuul kiezen en dan niet zo iets als water of nitraat, maar een grote.
Daar een presentatie over geven, en er een model van bouwen die klopt. Dus de ruimtelijke vorm en de hoeken tussen de atomen etc moeten allemaal kloppen.
En ik moet dan ook kunnen aantonen waarom het in die vorm zit en niet anders met orbitalen en shit
Dit ook nieuw
ga maar weer is gamen.............
G27 stuur is besteld, hadden ze weer is niet op voorraad
Oo en GTA Five Pre Ordered ....
[afbeelding niet meer beschikbaar]
oops vergeten , ga weer met mijn RC heli hobby beginnen,
begin klein ,
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vliegtuigje ?
Oh, ik zie het V![]()
Radiografische Helikopter![]()
.LMAoWat denk je van een nieuw dekbed
Nice 70jarige style
de gaten zitter er inderdaad in 
Ja is mijn oude hobby (RC heli's) heb het weer opgepakt...