suwardi
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ha ff lekker over de bazaar wezen lopen,
ook al wil ik niks kopen , ik blijf terug komen met spullen
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Groet Ray.......
Je doet me denken aan mijn opa, reed voordat hij in een verzorgingstehuis kwam ook elke dag door de stad rond in z'n scootmobiel om allerlei prullaria op de kop te tikken, het liefst goedkope dvd's. Het leukste was dan nog wel toen we het huis moesten opruimen toen mijn grootouders niet meer thuis konden leven.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ɹɐɐɹ ʇɐʍ lǝʍ ʇǝop ˙˙˙3 olqɐıp ɹooʌ pɹɐoqʎǝʞ

Je doet me denken aan mijn opa, reed voordat hij in een verzorgingstehuis kwam ook elke dag door de stad rond in z'n scootmobiel om allerlei prullaria op de kop te tikken, het liefst goedkope dvd's. Het leukste was dan nog wel toen we het huis moesten opruimen toen mijn grootouders niet meer thuis konden leven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ɹɐɐɹ ʇɐʍ lǝʍ ʇǝop ˙˙˙3 olqɐıp ɹooʌ pɹɐoqʎǝʞ
Nice....[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Werd wel tijd dat ik het Euro uitbreidings pakket van fifa ging aanschaffen, rest van de puntjes maar packs voor kopen in FUT.![]()
Euro pakket is chill idd. Het werd ook wel eens tijd dat ze die als downloadbare content ipv los spel verkochten.

h&m?
Ze hadden eerst RealCoolcotton, die zaten wel lekker.h&m?
Wanneer komen ze binnen? Kan je me dan zeggen of het model goed zit en de maat juist is ed?
(het is mij opgevallen dat ze vaak een ander model/stof hebben?)
h&m?
Wanneer komen ze binnen? Kan je me dan zeggen of het model goed zit en de maat juist is ed?
(het is mij opgevallen dat ze vaak een ander model/stof hebben?)
Geen idee of het kwaliteit is, ze moeten nog gewassen worden. Heb ook geen vergelijkingsmateriaal want het zijn m'n eerste hempjes. Denk dat het wel fijn is tijdens het trainen in de zomer. Heb maat M genomen, zat toen ik paste wel prima. (wel raar om iets zonder mouwen aan te hebben als je dat niet gewend bent
)In de zomer is het idd heerlijk om in te trainen of lopen!!Yes H&M. 2 voor €9,10Geen idee of het kwaliteit is, ze moeten nog gewassen worden. Heb ook geen vergelijkingsmateriaal want het zijn m'n eerste hempjes. Denk dat het wel fijn is tijdens het trainen in de zomer. Heb maat M genomen, zat toen ik paste wel prima. (wel raar om iets zonder mouwen aan te hebben als je dat niet gewend bent
)
Is niet echt mijn dingzit eraan te denken deze te halen, best goedkoop:
http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Suede...3560&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Brown
doen?

In de zomer is het idd heerlijk om in te trainen of lopen!!
---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 19:35 ----------
Is niet echt mijn ding
En schoenen zou ik persoonlijk nooit online kopen.