Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

niet gelijk denken dat het voor altijd warm blijft he jongens begint weer leuk te regenen hier -_-
Maar achter de wolken schijnt de zon!

img-thing?.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wel met zilveren veters :gay:

topic gaat een beetje achteruit de laatste tijd.......al die k*t kleding die langs komt. Gaat erom dat je dure shit post hier en niet een onderbroek van de hema. Straks gaat iedereen zijn week boodschappen nog posten.

Maak anders een topic aan, ik heb een gay shirt gekocht en ik wil het showen

topic gaat een beetje achteruit de laatste tijd.......al die k*t kleding die langs komt. Gaat erom dat je dure shit post hier en niet een onderbroek van de hema. Straks gaat iedereen zijn week boodschappen nog posten.

boeit geen **** wat je plaatst, als jij vindt dat je het MOE showen, dan plaats je het hier.
En anders, moet je hier gewoon wat minder kijken.

ot:

griphoesje voor iphone4

boeit geen **** wat je plaatst, als jij vindt dat je het MOE showen, dan plaats je het hier.
En anders, moet je hier gewoon wat minder kijken.

:orly: zit jij er op te wachten dat iedereen straks alles gaat posten wat ie door de week heen gekocht heeft? Ik vind dat het vernken van een leuk topic. Sneu is het ook nog.......trots zijn op een pak wc papier en het moeten showen....je kan wel merken dat die crisis hard in begint te slaan nu. Zelfs op DBB.

Topic was er al, voor kleding dat topic maar nieuw leven in blazen dan. Waarom ik na 5 jaar nog weet dat er zo'n topic was ontgaat me ook overigens.

geef me geen kaart aub, ik ga hem even bumpen.

:orly: zit jij er op te wachten dat iedereen straks alles gaat posten wat ie door de week heen gekocht heeft? Ik vind dat het vernken van een leuk topic. Sneu is het ook nog.......trots zijn op een pak wc papier en het moeten showen....je kan wel merken dat die crisis hard in begint te slaan nu. Zelfs op DBB.

Ja wat boeit mij het nou wie wat plaatst? als iemand iets wilt showen dan doet hij/zei dat toch lekker? Ik kan er niet wakker van liggen wat iemand anders mooi vind oid.

Laatst bewerkt:
Minder neuten, meer coole shit posten!!

Ot; daniel waarom niet gewoon een rubber bescherm hoes rond je iphone heb je tegelijk ook meer grip :)

Akkoord?

Terug
Naar boven