XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

JVC HA-NC80 hoofdtelefoon

[Link niet meer beschikbaar]

Prijs/kwaliteit echt een zalig product!( 60€) Zocht een koptelefoon die niet van die gigantische oorschelpen had en deze is perfect. Ook makkelijk op te bergen in de jas. Werkt ook zonder batterij, maar dan zuipt het je ipod/iphone,... wel snel leeg.

Op het moment ben ik om gegaan naar de micro heli's,

Blade MQX(QuadCopter)
, MsrX , MCX2
mcpX , Msr......Esky Nano. ...Nine Eagles SoloPro270sr ..

Dus geen grote heli op het moment,
ik heb wel een HK500GT (omgebouwd naar 90% Trex) gehad een Trex450 sport,
Honey Bee belt CP , honeyBee2 ...

Ja crashen is de minderen kant van RC heli's :p

heb jij een koop verslaving?

Op het moment ben ik om gegaan naar de micro heli's,

Blade MQX(QuadCopter)
, MsrX , MCX2
mcpX , Msr......Esky Nano. ...Nine Eagles SoloPro270sr ..

Dus geen grote heli op het moment,
ik heb wel een HK500GT (omgebouwd naar 90% Trex) gehad een Trex450 sport,
Honey Bee belt CP , honeyBee2 ...

Ja crashen is de minderen kant van RC heli's :p

Haha ik zat inderdaad zelf ook te kijken om gewoon een paar van die hobby king heli's te halen 1 om te bouwen en rest voor spare parts :P

Misschien toch maar eens gaan kijken naar zo'n klein ding weer. Ben uiteindelijk helemaal gestopt met afstandsbestuurbare zooi omdat het toch wat te gortig begon te worden.

Hier toch wel de meeste fun mee gehad :P

57b1a361.jpg

Meegekregen uit winkeltje in Frankrijk gisteren voor 4,70 ^^ Die Fransen dachten ook echt dat ik 18 was :pp maar t is meer voor decoratie in mijn kamer

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meegekregen uit winkeltje in Frankrijk gisteren voor 4,70 ^^ Die Fransen dachten ook echt dat ik 18 was :pp maar t is meer voor decoratie in mijn kamer

Prijs/kwaliteit zeker goed!! In de Colruyt( België) verkopen ze 1 liter flessen :)

LA212A03K-802@1.1.jpg

En nog sokken alleen das niet intresant :p

Wodka is niet bedoeld als decoratie.. Moet je gewoon opzuipen. Ik ga morgen alcoholische inkopen doen, zal ook wel ff picca posten als ik er aan denk.. :)

Wat was je kwijt? :p

Dan heb je zo te zien de grootste troep ooit gekocht. Geef mij maar een wodka die je puur kan drinken zonder van die apensmoelen te trekken.

Die apfelkorn en malibu hebben we open gemaakt in de winkel, rook prima. Die wodka ben ik al bekend mee en is gewoon lekker. Die rum en whisky weet ik niet, maar dat maakt niet uit want drink het toch niet. En daarbij wordt toch alles gemixt. En heb het in Duitsland gehaald...

Oow ****, slechte herinneringen aan! Met 10 man hebben we dat toen gedaan en we zijn nooit tot aan het einde geraakt:D

Maatje van me moet nog 40 shotjes inhalen xD kwamen echt constant op dat vakje waar de eigenaar van het spel er 3 moet drinken.

jordan-son-of-mars-grey-blue-university-gold.png

Ik ben weer blij met mijn nieuwe paar Jordans:D

Terug
Naar boven