AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

110328122vx.jpg

Yo, iemand die mij een goeie videokaart kan vinden voor rond de 230 euro? Snap er geen bal van zulke dingen

Yo, iemand die mij een goeie videokaart kan vinden voor rond de 230 euro? Snap er geen bal van zulke dingen

Ik heb tijdje geleden een 2dehands gtx 570 gekocht voor iets onder de 200 (met nog 2j en 8 maanden garantie en een superstille aftermarketkoeler erop).

Nvidia komt binnen week ofzo met de gtx 660, concurrent van de HD7850/7870, waardoor de prijs van die laatsen misschien gaat dalen

Ik heb tijdje geleden een 2dehands gtx 570 gekocht voor iets onder de 200 (met nog 2j en 8 maanden garantie en een superstille aftermarketkoeler erop).

Nvidia komt binnen week ofzo met de gtx 660, concurrent van de HD7850/7870, waardoor de prijs van die laatsen misschien gaat dalen

Moet je even weten hoeveel watt je voeding geeft en of je pci-e 1.x, 2 of 3 hebt. Laatste is onwaarschijnlijk.
Ga een compleet pc kopen bij alternate, heb 750 euro.

Een vriend van me koos dit uit, is er eentje beter voor zelfde prijs of wat hoger?

http://www.alternate.nl/html/product/Asus/ENGTX560_Ti_DCII_TOP-2DI-1GD5/810580/?tk=7&lk=4037

prijskwaliteit: 7850 > gtx 560 (ti)
maar als de gx 660 komt zal de 560 ook wel zowiezo in prijs dalen

Heb sinds een paar weken een 7850 2gb ddr5 van asus. Ben er zeer tevreden over.

I durf het bijna niet te vragen maar is dat de PsP ?
of iets anders ?

n00b hier :(

Vier flessen van my favourite:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 08:41 ----------

Bij de sligro, 4 flessen van 1.8kg totaal : 24 euro!

Waar vind je ergens soortgelijke BBQ saus? (al dan niet met suiker) Gewone supermarkt of makro?

Me vriendin heeft een ragdoll gekocht. We hebben hem nu anderhalfe maand ongeveer. Heel erg leuk om mee te spelen etc, alleen sloopt die de boel haha waaronder de nieuwe vitrages en het behang... woon er net een paar maar maanden xD

19tjm8.jpg

semy46.jpg

2zs4sh1.jpg

Laatst bewerkt:
mooie beesie :)

Terug
Naar boven