AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Nice! Moet ooit ook eens overgaan op die dingen. Die gillette troep is als je het zo bekijkt echt asociaal duur.. Koop 1x een goed scheermes en je hebt er je leven lang plezier van. :)

Mee eens!

Ik heb deze 2e hands gekocht via marktplaats, was er 35 euro voor kwijt. Er komt alleen wel iets meer bij kijken dan ik dacht, zoals het aanschaffen van een 12k watersteen om hem af en toe bij te slijpen of te polijsten. Heb een oude leren riem in de douche opgehangen waar ik hem voor het scheren even een paar keer langs haal :D. Zo'n 12k China watersteen schaf ik in de toekomst wel aan, voorlopig blijft deze wel een tijdje scherp!

Mijn bekkie is nu wel zo glad als babybilletjes!!!

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 11:54 ----------

Hij stamt trouwens uit ergens tussen 1920 en 1940 dus is in erg nette staat!

Mee eens!

Ik heb deze 2e hands gekocht via marktplaats, was er 35 euro voor kwijt. Er komt alleen wel iets meer bij kijken dan ik dacht, zoals het aanschaffen van een 12k watersteen om hem af en toe bij te slijpen of te polijsten. Heb een oude leren riem in de douche opgehangen waar ik hem voor het scheren even een paar keer langs haal :D. Zo'n 12k China watersteen schaf ik in de toekomst wel aan, voorlopig blijft deze wel een tijdje scherp!

Mijn bekkie is nu wel zo glad als babybilletjes!!!

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 11:54 ----------

Hij stamt trouwens uit ergens tussen 1920 en 1940 dus is in erg nette staat!

Wow nice hoor, is er niet aan af te zien.:) Wij hebben hier ook nog wel een paar van die scheermessen liggen en die zien er echt niet meer uit (van m'n oma's vader/opa oid).

Is het ook nog echt weer merkbaar gladder dan scheermesjes? Had me er vorig jaar een beetje in verdiept alleen van de aanschaf van zo'n mes is nog nooit iets gekomen.

Wel heb ik 2/3 jaar geleden zo'n elektrisch geval gekocht. Je wordt daar totaal niet glad mee en het duurt ook nog eens 20-30 minuten voordat je er enigszins goed geschoren uitziet. Ook dan nog zitten er soms van die plukjes die dat k*tapparaat niet pakt. :(

misschien hangt er nog wel dna aan van de furher

gehehhehe

Nice, heb zelf ook zoiets maar dan kun je van die scheermesjes erin doen.

Ja inderdaad, heb vandaag toevallig ook zo een besteld, erg makkelijk om mee op vakantie te nemen, hoef je geen slijpsteen/leren riem mee te nemen... Maar 9.75 incl verzenden en 10 mesjes :D

Waar koop jij je mesjes voor dat ding?

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 14:31 ----------

Nice! Welk jaar en waar?

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 14:36 ----------

Wow nice hoor, is er niet aan af te zien.:) Wij hebben hier ook nog wel een paar van die scheermessen liggen en die zien er echt niet meer uit (van m'n oma's vader/opa oid).

Is het ook nog echt weer merkbaar gladder dan scheermesjes? Had me er vorig jaar een beetje in verdiept alleen van de aanschaf van zo'n mes is nog nooit iets gekomen.

Wel heb ik 2/3 jaar geleden zo'n elektrisch geval gekocht. Je wordt daar totaal niet glad mee en het duurt ook nog eens 20-30 minuten voordat je er enigszins goed geschoren uitziet. Ook dan nog zitten er soms van die plukjes die dat k*tapparaat niet pakt. :(

gehehhehe

Het scheert zeker gladder dan enig ander scheermes van gillette etc, hoe duur dan ook. Zoals ik al zei zijn deze dingen vlijmscherp als je ze een beetje in conditie houdt. Ik heb mijzelf de eerste keer scheren wel 6 wondjes gesneden terwijl ik daar niets van voelde... :o Erg knap voor een mes wat ouder is dan 70-90 jaar!!!

En ja, scheerapparaat scheert zo glad als jezelf scheren met een bot samoerai zwaard

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 14:38 ----------

Nice, heb zelf ook zoiets maar dan kun je van die scheermesjes erin doen.

Trouwens al het lef gehad om je ballen met zo'n ding te scheren?

Laatst bewerkt:
Eerste jaar pas, HvA in Amsterdam Nieuw-Werst

Rapoo 9060 Blade II

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(oftewel draadloos toetsenbordje/muis)

Kadootje voor moederlief:)

7D5F2942-066B-4629-971D-E69F507E2718-31165-00000C875D734505.jpg

bond50.jpg

kwaliteit van de oude bond films is echt great hierop

Hoe duur en waar gehaald?
Ben ook fan van die oude bondfilms, en zou ze graag op blu ray hebben

149 eur op bol.com wat ik nog een redelijke prijs vind voor 22 films in een mooie box. er is ook een plaatsje gereserveerd in de box voor de nieuwe skyfall

Nice! Moet ooit ook eens overgaan op die dingen. Die gillette troep is als je het zo bekijkt echt asociaal duur.. Koop 1x een goed scheermes en je hebt er je leven lang plezier van. :)

Ja of gewoon altijd met stoppels rondlopen, elke 2-3 dagen met de tondeuse erlangs. 0 kosten, 0 wondjes, 100% gemak. Maar de look is niet voor iedereen geschikt.

Om op te trainen.

Ja of gewoon altijd met stoppels rondlopen, elke 2-3 dagen met de tondeuse erlangs. 0 kosten, 0 wondjes, 100% gemak. Maar de look is niet voor iedereen geschikt.

Haha is ook een idee, echter zou ik dan alsnog een tondeuse/trimmer aan moeten schaffen. Werkt dat wel een beetje fatsoenlijk dan? Want mijn elektrische scheerappaaraat is echt te triest voor woorden..

Killy is daar een mooi voorbeeld van :o

Ik zou het ook graag willen, maar mijn baardgroei is daar niet goed genoeg voor. Op enkele plaatsen hardere baardgroei dan andere en is in het algemeen niet hard/dik genoeg om te laten staan. :(

Killy is daar een mooi voorbeeld van :o

Ik zou het ook graag willen, maar mijn baardgroei is daar niet goed genoeg voor. Op enkele plaatsen hardere baardgroei dan andere en is in het algemeen niet hard/dik genoeg om te laten staan. :(

wat....

uploadfromtaptalk1349007102079.jpg

Terug
Naar boven