MesutY
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 617
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, lekker lang wachten in die k*t rijen dan.. (zou zelf even wachten en gewoon hier halen)
Relaxte phone verder tov de 4s?
Ik moet eerlijk zijn ik voel me nu niet echt lekker ,

Ik heb mijn iPhone5 in Oberhausen gekocht voor 899 euro. Alleen wit van 64gigg was over. Ik heb wel geld daar voor over![]()

Ik moet eerlijk zijn ik voel me nu niet echt lekker ,
ik weet dat ik het een en ander kan kopen zonder om te kijken maar dit slaat werkelijk nergens op
sorry ik instaleer gisteren de CPU en kreeg de leuke 5 beep code ,voordat de beeps klaar was(waren) had ik al bestel gedrukt![]()
Ik STOP nu, denk ik![]()
Jezus, ik heb de iPhone4 en daar ben ik nu nog steeds zeer tevreden over.
Snap wel dat je hem wilt hebben.. maar 900 euro
srs jij blijft maar kopen he?

Ik heb het al is gemeld, maar heb van mijn opa een zeer grote erfenis gehad ik doe ook F@H puur voo0r mijn opa en overleden vrienden ben 3 vrienden aan kanker kwijt geraaktHeb je dan ook een vrij riant salaris of geef je alles uit wat binnenkomt?

Mag hopen voor je dat ze het waard is..Geef wel eens €650 euro uit aan een avondje uit eten met me vriendin. (not kidding) En pak daarna nog een hotel van 350 eurie.
Geef wel eens €650 euro uit aan een avondje uit eten met me vriendin. (not kidding) En pak daarna nog een hotel van 350 eurie.
Voelt altijd als verspilling omdat je niets tastbaars er aan overhoud..Ja joh, me vriendin is de moeder van me kind, en me beste vriend voor me leven.

Ik vind al die poespas restaurants helemaal niks, betaal je vies veel voor epic weinig.
Maar goed, ik heb sowieso niet zoveel met uit eten/vakanties enzVoelt altijd als verspilling omdat je niets tastbaars er aan overhoud..

Geef wel eens €650 euro uit aan een avondje uit eten met me vriendin. (not kidding) En pak daarna nog een hotel van 350 eurie.

onbeperkt eten en drinken wok restaurant voor €25,50 p.p

Nee sorry, hier kan ik echt niet bij. Ik amuseer me perfect bij een onbeperkt eten en drinken wok restaurant voor €25,50 p.p
Weet niet wat je inkomen is, maar als je hier toch even voor hebt moeten sparen vind ik het echt doodzonde![]()