XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

lam.jpg

Nou, lekker lang wachten in die k*t rijen dan.. (zou zelf even wachten en gewoon hier halen)
Relaxte phone verder tov de 4s?

Nee hoor het viel mee. Duurde iets van 30 min, omdat ik pas zaterdag ging halen. Maar ik wou hem gewoon hebben hoe dan ook. Het is ook mijn eerste iPhone dus ik kan het niet vergelijken met de vorige versie.

Sorry had eer nieuw bord nodig aangezien de Acer de 3570k niet ondersteund en k*t is met overclocken !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahaha jezus Ray....

Ik moet eerlijk zijn ik voel me nu niet echt lekker ,
ik weet dat ik het een en ander kan kopen zonder om te kijken maar dit slaat werkelijk nergens op :D

sorry ik instaleer gisteren de CPU en kreeg de leuke 5 beep code ,voordat de beeps klaar was(waren) had ik al bestel gedrukt :cool:

Ik heb mijn iPhone5 in Oberhausen gekocht voor 899 euro. Alleen wit van 64gigg was over. Ik heb wel geld daar voor over :)

samuel_L_Jackson.gif

Jezus, ik heb de iPhone4 en daar ben ik nu nog steeds zeer tevreden over.
Snap wel dat je hem wilt hebben.. maar 900 euro :eek:

Ik moet eerlijk zijn ik voel me nu niet echt lekker ,
ik weet dat ik het een en ander kan kopen zonder om te kijken maar dit slaat werkelijk nergens op :D

sorry ik instaleer gisteren de CPU en kreeg de leuke 5 beep code ,voordat de beeps klaar was(waren) had ik al bestel gedrukt :cool:

srs jij blijft maar kopen he?

Heb je dan ook een vrij riant salaris of geef je alles uit wat binnenkomt?
Ik heb het al is gemeld, maar heb van mijn opa een zeer grote erfenis gehad ik doe ook F@H puur voo0r mijn opa en overleden vrienden ben 3 vrienden aan kanker kwijt geraakt :(

en dus ook best veel familie , grote reden dat ik F@H so promote :cool:

Geef wel eens €650 euro uit aan een avondje uit eten met me vriendin. (not kidding) En pak daarna nog een hotel van 350 eurie.

Ik vind al die poespas restaurants helemaal niks, betaal je vies veel voor epic weinig.

Maar goed, ik heb sowieso niet zoveel met uit eten/vakanties enz :o Voelt altijd als verspilling omdat je niets tastbaars er aan overhoud..

Mag hopen voor je dat ze het waard is..
Ja joh, me vriendin is de moeder van me kind, en me beste vriend voor me leven.
Dat krijg je op een gegeven moment he. :)

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 15:33 ----------

Ik vind al die poespas restaurants helemaal niks, betaal je vies veel voor epic weinig.

Maar goed, ik heb sowieso niet zoveel met uit eten/vakanties enz :o Voelt altijd als verspilling omdat je niets tastbaars er aan overhoud..

Ja, maar op een gegeven moment heb je al het tastbaars al, en ben je die fase al voorbij.

Daarnaast, ik was laatst in de Librije in Zwolle (3 michelin sterren) daar krijg je zeker waar voor je geld. Kreeg 8 gangen en zat van 8 tot 1 te eten! Pff zelfs mijn bulk maag zat op een gegeven moment NOKKIE vol! :D

En daarna vraag je of ze je butler vragen om je op te halen, en rijdt hij je terug naar het hotel. Echt een leuke ervaring voor degene die het kunnen missen.

Geef wel eens €650 euro uit aan een avondje uit eten met me vriendin. (not kidding) En pak daarna nog een hotel van 350 eurie.

Nee sorry, hier kan ik echt niet bij. Ik amuseer me perfect bij een onbeperkt eten en drinken wok restaurant voor €25,50 p.p

Weet niet wat je inkomen is, maar als je hier toch even voor hebt moeten sparen vind ik het echt doodzonde :o

Idd, 't moet niet lekker zijn als het maar veel is :roflol:

Het enige wat ik na het onbeperkt/eten drinken bij een Wokrestaurant gevolgd door een nacht stappen de volgende dag nog kan herinneren is die Chinees die alsmaar "SAUSZZZ?" vraagt. :p

Nee sorry, hier kan ik echt niet bij. Ik amuseer me perfect bij een onbeperkt eten en drinken wok restaurant voor €25,50 p.p

Weet niet wat je inkomen is, maar als je hier toch even voor hebt moeten sparen vind ik het echt doodzonde :o

Nee joh gek, al zou ik voor dat soort dingen moeten sparen had ik het nooit gedaan...

ch-0383_0.jpg

di-1501_0.jpg

Nike-Air-Pegasus-29-Mens-Running-Shoe-524950_700_A.jpg

Hardloopschoenen :)

41Rm6I%2BaTUL._SY395_.jpg

Sportschool schoenen.

Hartslagmeter :)

En wil binnenkort nog goede in-ear oordopjes halen van 100-150 euro. Vind zuiver geluid erg belangrijk namelijk.

Zat te denken aan deze, maar er zijn nogal wat problemen met 't snoer. T snoer zou namelijk te "zwak"zijn waardoor je erg zuinig moet zijn anders scheuren de uiteindes zegmaar.

Ultimate Ears 700 van Logitech
ultimate-ears-700.jpg

Suggesties voor in ear oordopjes zijn welkom

Terug
Naar boven