- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
En anders doe je maar een minder leuk baantje... Heb er momenteel 4/5 en zijn allemaal niet even prettig maar verdien wel geld

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

+ werk hebben
Hou nu zelf in de maand zo'n 1100 euro over (22j). En dat is zonder loonheffingskorting! Kon wel 1300-1400 zijn

En anders doe je maar een minder leuk baantje... Heb er momenteel 4/5 en zijn allemaal niet even prettig maar verdien wel geld![]()
Ik werk niet..
Zoveel ?En anders doe je maar een minder leuk baantje... Heb er momenteel 4/5 en zijn allemaal niet even prettig maar verdien wel geld![]()

Half jaartje tussen behalen van HAVO diploma en beginnen aan een HBO opleiding, wist niet wat ik wilde. Start met school dus weer in februari.

Welke auto? Heb ik ergens een pic gemist fzo?Net met n studie begonnen dus komende paar jaar nog wel n pauper.
En die auto van Sniezel is echt gruwelijk!

Spiegel van Arnold gekocht op marktplaats. Moest em per se hebben.
![]()
PS moet nog wel schoon gemaakt worden.![]()
![]()
Mooie slijpsteen gekocht voor mijn messencollectie en mijn scheermes, very happy![]()
Heb je die messen al ergens gepost? Spaarde vroeger ook messen (vooral zakmessen)
maar zitten een paar mooie tussen!Om je pols binden met duct tape zodat je altijd weet hoe laat het is.