Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Me moeder zit in de aow en me vader is loods medewerker.
Wat wilde je suggereren?

Ben 28 en heb een huis van 4 ton en een porsche van een ton die ik gekocht heb. (Geen lening)
Next...
Dat zegt hij een paar posts verder.Nog stoerder zou zijn als je kunt vertellen hoe je aan dit geld bent gekomen want dit gelooft natuurlijk niemand
Wat doet een "loods medewerker" ?Me moeder zit in de aow en me vader is loods medewerker.
Wat wilde je suggereren?
Ik verwachtte hier een foto van je nieuwe portemonnee![]()
Haha, ga woensdag waarschijnlijk op pad voor een nieuwe winterjas, kijk dan gelijk even naar een nieuwe portemonnee. Zo'n ding kun je beter eerst in je handen hebben voor je hem koopt.
Zeker .. nog even wachten op stufi en dan ga ik ook weer eens kijken 
Ben 28 en heb een huis van 4 ton en een porsche van een ton die ik gekocht heb. (Geen lening)
Next...

Haha zoveel is dat nu ook weer niet. Maar sparen is inderdaad the key.
Heb 2 eigen bedrijven. Heb t hier al eens vaker uitgelegd.
Ik benoem t vooral omdat men vaak denkt dat ze in mensen hun financiële situatie kunnen kijken en denken dat t onmogelijk is om op jonge leeftijd kapitaal opbouwen.
Terwijl een hoop contacten van mij nog veel jonger zijn en veel vermogender zijn.

Tell us howLol als ik geen motor + motorpak + motorrijbewijs + autorijbewijs gekocht + gehaald had had ik nu ook 10.000 + en ben 19![]()
+ werk hebben
Hou nu zelf in de maand zo'n 1100 euro over (22j). En dat is zonder loonheffingskorting! Kon wel 1300-1400 zijn