MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

wat voor werk doe je sniezel

Heb 2 eigen bedrijven. Heb t hier al eens vaker uitgelegd.

Ik benoem t vooral omdat men vaak denkt dat ze in mensen hun financiële situatie kunnen kijken en denken dat t onmogelijk is om op jonge leeftijd kapitaal opbouwen.
Terwijl een hoop contacten van mij nog veel jonger zijn en veel vermogender zijn.

@little daddy; je hebt best gelijk, ik heb ook een internet bedrijf, internet held is best een leuke benaming ervoor.

Laatst bewerkt:
Me moeder zit in de aow en me vader is loods medewerker.
Wat wilde je suggereren?

Dat als een 28jarige een huis heeft van 400k + een porsche meestal wel van rijke afkomst is?

Nu als je dit allemaal zelf hebt bekomen doe je het zeker niet slecht :)

In welke sector ben je bezig met die bedrijven dan?

Ik verwachtte hier een foto van je nieuwe portemonnee :D

Haha, ga woensdag waarschijnlijk op pad voor een nieuwe winterjas, kijk dan gelijk even naar een nieuwe portemonnee. Zo'n ding kun je beter eerst in je handen hebben voor je hem koopt.

Haha, ga woensdag waarschijnlijk op pad voor een nieuwe winterjas, kijk dan gelijk even naar een nieuwe portemonnee. Zo'n ding kun je beter eerst in je handen hebben voor je hem koopt.

Winterjas :) Zeker .. nog even wachten op stufi en dan ga ik ook weer eens kijken :)

Ik moet ook weer zo'n jas halen

echt irritant om telkens kleren en shit te moeten kopen

Heb 2 eigen bedrijven. Heb t hier al eens vaker uitgelegd.

Ik benoem t vooral omdat men vaak denkt dat ze in mensen hun financiële situatie kunnen kijken en denken dat t onmogelijk is om op jonge leeftijd kapitaal opbouwen.
Terwijl een hoop contacten van mij nog veel jonger zijn en veel vermogender zijn.

Wat voor bedrijven heb je dan? Welke leeftijd was je daarmee begonnen?

Fanta bedrijven hoogstwaarschijnlijk.

Is iedereen hier crimineel ofzo?
Hoe kom je aan dat geld

inb4 werken

+ werk hebben

Hou nu zelf in de maand zo'n 1100 euro over (22j). En dat is zonder loonheffingskorting! Kon wel 1300-1400 zijn

Precies! Genoeg leuke baantjes.

Terug
Naar boven