Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is dan de beste payserver? om films,muziek enzo te downloaden?
Ik haal met maximaal 6.9mb p/s een film binnen en betaal 9 euro per maand.
Cd'tje binnen halen duurt 10-15 seconden.
Ken wel mensen die dowloaden met 11-12mb per seconde, maar zal ook van je internet snelheid zelf afhangen.
Wat is je internetsnelheid bij torrents dan? Weet je dat, want anders overweeg ik dit ook..
Wat is je internetsnelheid bij torrents dan? Weet je dat, want anders overweeg ik dit ook..
Ligt ook aan de uploaders bij torrents
Haal bij niewsgroepen 7mbps bij torretns max 2,5
Gebruik XSNEWS als payserver betere ervaring mee dan met Eweka

Ja ik heb ooit een abo gehad bij een payserver die toen na een tijdje werd overgenomen door een andere payserver/bedrijf.

Ik zit met torrents regelmatig tegen mijn max download speed aan..
50mb/s
Gewoon de goede sites hebben..
Ja ik heb ooit een abo gehad bij een payserver die toen na een tijdje werd overgenomen door een andere payserver/bedrijf.
toen hebben ze me nieuwe serverinstellingen gestuurd maar heb sinds die maand nooit meer een afschrijving gezien op me rekening.
Het scheelt me toch 7 euro per maand![]()
toen hebben ze me nieuwe serverinstellingen gestuurd maar heb sinds die maand nooit meer een afschrijving gezien op me rekening.
Het scheelt me toch 7 euro per maand![]()
Wat zijn dan de goede sites?Ik zit met torrents regelmatig tegen mijn max download speed aan..
50mb/s
Gewoon de goede sites hebben..

Via piratebay download ik maar tegen 1-3mb/sec