MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Snap zelf niet wat je met zo'n grote filmcollectie moet. Ik delete films meestal binnen een maand dat ik ze gezien heb. Heb echt makkelijk voldoende aan 1TB.

Twee tickets voor het concert van Ennio Morricone in Antwerpen.

[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Snap zelf niet wat je met zo'n grote filmcollectie moet. Ik delete films meestal binnen een maand dat ik ze gezien heb. Heb echt makkelijk voldoende aan 1TB.
Collectie van de beste films hebben is gewoon nice. Om zelf makkelijk en snel opnieuw te kijken of om bij iemand anders / in groep te kijken. Als filmliefhebber is het ook stukje hobby. En veel van de films in mijn collectie haal je heus niet elke dag binnen, soms moet je lang wachten voor een bepaalde HD film op nieuwsgroepen komt.

Je kan ook vragen waarom mensen boeken kopen, zelfde redenen.

@ ironhide op 8-9GB heb ik perfect beeld. Op een scherm met erg hoge resolutie zie je van dichtbij idd nog een merkbaar verschil, maar alleen vergeleken met het origineel van 40GB.

Kopen vind ik al heel iets anders dan downloaden.

8-9 GB heb je idd gewoon mooi beeld, films die ik download verschillen van 8 tot 16gb.
Ligt er maar net aan wat ik kan vinden.

Overigens kijk ik me films vanaf een 24'' pc scherm en 46'' tv scherm, zeker op me tv heb ik liever een wat hogere kwaliteit. Dat + 7.1 geluid is wel heerlijk film kijken haha

Laatst bewerkt door een moderator:
waar plukken jullie de HD films vandaan?

Nieuwsgroepen

Spotnet met eweka.10 tot 15 minuten heb ik 'm binnen.

ahaa oke, en das geheel gratis?

Ik heb Ziggo bijv. die heeft een gratis nieuwsserver maar die is bij lange na niet zo goed als een payserver zoals Eweka.

wat is dan de beste payserver? om films,muziek enzo te downloaden?

Collectie van de beste films hebben is gewoon nice. Om zelf makkelijk en snel opnieuw te kijken of om bij iemand anders / in groep te kijken. Als filmliefhebber is het ook stukje hobby. En veel van de films in mijn collectie haal je heus niet elke dag binnen, soms moet je lang wachten voor een bepaalde HD film op nieuwsgroepen komt.
Tevens; je moet altijd de 'back-up' film hebben

Ik weet dat vele alphas zo een film hebben. Dit is een film die je standaard meeneemt naar een chick toe als ze vraagt om; een film te komen kijken.
Dit zijn films die je al tientalle keren gezien hebt, maar dat boeit niet, want ze worden gebruikt voor een groter doel

veel chicks geknalt na het zien van Old school :bow:

Terug
Naar boven