Notorious W1
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 76
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 159kg
- Vetpercentage
- 3%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snap zelf niet wat je met zo'n grote filmcollectie moet. Ik delete films meestal binnen een maand dat ik ze gezien heb. Heb echt makkelijk voldoende aan 1TB.
Snap zelf niet wat je met zo'n grote filmcollectie moet. Ik delete films meestal binnen een maand dat ik ze gezien heb. Heb echt makkelijk voldoende aan 1TB.
1080p films zijn 10-15 gig wil je beetje kwaliteit hebben..
Daarnaast waarom zou je in godsnaam 1 tb kopen als je voor een paar tientjes meer 3 hebt![]()

Ik ook... Met nieuwsgroepen binnen uur HD film binnen..
Niet nodig om allemaal te bewaren
Collectie van de beste films hebben is gewoon nice. Om zelf makkelijk en snel opnieuw te kijken of om bij iemand anders / in groep te kijken. Als filmliefhebber is het ook stukje hobby. En veel van de films in mijn collectie haal je heus niet elke dag binnen, soms moet je lang wachten voor een bepaalde HD film op nieuwsgroepen komt.Snap zelf niet wat je met zo'n grote filmcollectie moet. Ik delete films meestal binnen een maand dat ik ze gezien heb. Heb echt makkelijk voldoende aan 1TB.

Tevens; je moet altijd de 'back-up' film hebbenCollectie van de beste films hebben is gewoon nice. Om zelf makkelijk en snel opnieuw te kijken of om bij iemand anders / in groep te kijken. Als filmliefhebber is het ook stukje hobby. En veel van de films in mijn collectie haal je heus niet elke dag binnen, soms moet je lang wachten voor een bepaalde HD film op nieuwsgroepen komt.