XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Eigenlijk té fout door de steentjes, maar vond ze wel heel leuk voor de feestdagen.
Hmmm op de foto zou je helemaal niet zeggen dat t 14cm is

6s6hrn.jpg

Eigenlijk té fout door de steentjes, maar vond ze wel heel leuk voor de feestdagen.
Hmmm op de foto zou je helemaal niet zeggen dat t 14cm is

6s6hrn.jpg

nice hoor.. heb ook nog een paar leuke staan...
idd alleen voor feestdagen is het wel leuk... buitenom zou ik ze persoonlijk niet dragen..

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 17:47 ----------

waarom heb ik altijd het idee dat als er ... achter staat dat het sarcastisch is :p
maarja zit gewoon te twijfelen omdat het bb is en het is een nogal verpauperd merk door die boxers

hahaha niet sarcastisch bedoeld hoor.

na paar maanden zagen ze eruit als of je er jaren mee liep... zool liet los leer zag er kansloos uit.

mvr zei wat verwacht uw voor dat geld:rolleyes: hmmmz.

Ja joh. Gewoon kopen dat ze een beetje krap zitten, dan 1x thuis (nat) dragen en dan zitten ze altijd prima :)

Bedankt, en ik ook niet hoor :)

bij primark hebben ze ook altijd wel grappige hoge pumps voor beetje leuk geld... zo kan je nog eens wat hakken kopen voor gelegenheden..

Primark....
Als er een plek op Aarde de hel is, dan is het daar.

Als je gf er 'even' gaat kijken.

Als je gf er 'even' gaat kijken.

30min pashokje,... 45min kassa,.... een uur en een kwartier zonder uberhaupt de tijd te rekenen die de "winkeldrift" in beslag neemt om iets te vinden :eek:
Heb opzich geen grote hekel aan om even de stad in te gaan,... maar Primark is iets wat vouwen lekker met elkaar moeten doen :p

Primark. ik heb echt zo een beeld van als blackfriday in Amerika.

Ik weet niet wat ik lees hier, heb nog nooit van een 'primark' gehoord. Doet me denken aan primera.

Is allemaal kleding voor echt dumpprijzen. Srs je wil hier NIET ik herhaal NIET met je chick naartoe.

Ik ga er 1 keer in de 4 maanden eens heen... met een vriendin... mannen moet je daar niet mee naar toe nemen. Kids ook niet...
"Wachttijden" vallen wel mee... ze hebben 21 kassa's gaat best snel haha

Terug
Naar boven