XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ga je dr uiterlijk nog iets aan veranderen?

Helemaal platgooien en dikke velgen eronder met getrokken achterbanden derop? :D

Haha nee man, ik laat hem lekker hoe die is.
Ik vind al die tuning echt niet vet.
Vooral als er z'n knuppel denkt dat ie lijp is met zn brullende pijp. Vaak vraag ik aan zn gasten of zn uitlaat kapot is.

I bought myself a nice new book.

Boek van Diederik stapel.

Couponcode voor thuisbieden.nl waar ik die iPad gescoord had. GHAGD767HJK17B gekregen omdat ik 3 veilingen gewonnen had:D

Haha nee man, ik laat hem lekker hoe die is.
Ik vind al die tuning echt niet vet.
Vooral als er z'n knuppel denkt dat ie lijp is met zn brullende pijp. Vaak vraag ik aan zn gasten of zn uitlaat kapot is.

Beetje tuning is nooit mis, maar moet niet overdreven

de mijne 1.9 TDI

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beetje tuning is nooit mis, maar moet niet overdreven

de mijne 1.9 TDI

Laag profiel bandje zou er mooi op staan :D
Mijn auto is ook niet getuned trouwens, (buiten andere velgen)
Heb een scheithekel aan om tegen 5km/u over een drempel te kruipen.
Als het goed is gedaan is het natuurlijk wel mooi. Deze golf 4 bvb ;)

Far Cry 3 gekocht

[Link niet meer beschikbaar]

was ook mijn eerste gedacht..

Op mn vorige golf had ik een grotere verlaging dan nu met dikke velgen met klein profiel banden maar dit rijd eigenlijk toch wel beter, al vind ik het zelf niet zo mooi uitzien nu maar tegenwoordig ga ik eerder voor comfort ipv blingbling :D

Mijn vorige wagen

Gesponsord door tupperware? :roflol:

Achterlijk lelijk die need for speed autootjes, koop gewoon een fatsoenlijke auto.

Gesponsord door tupperware? :roflol:

Achterlijk lelijk die need for speed autootjes, koop gewoon een fatsoenlijke auto.

Toen ik jou naam als 'laatstgepost' zag kon ik dit inderdaad verwachten.
Aangezien jij zoals gewoonlijk, weer eens geen benul hebt waar het over gaat.
Weet jij wat een goed getunde auto überhaupt kost en hoeveel tijd je hier in moet stoppen.. Dan heb ik het niet over de doorsnee petjesdragers met dikke uitlaten maar over de echte tuning auto's..

Toen ik jou naam als 'laatstgepost' zag kon ik dit inderdaad verwachten.
Aangezien jij zoals gewoonlijk, weer eens geen benul hebt waar het over gaat.
Weet jij wat een goed getunde auto überhaupt kost en hoeveel tijd je hier in moet stoppen.. Dan heb ik het niet over de doorsnee petjesdragers met dikke uitlaten maar over de echte tuning auto's..

Weet ik, vriend van mij werkt bij een bedrijf die al die zooi verkoopt en hij doet t zelf ook.

Alleen meestal zijn t van die ziekelijk overdreven uitgebouwde auto's waar voor duizenden euro's aan plexiglas aangeplakt. Het resultaat is dat ik nog liever in de auto van mijn oma gezien wordt dan in zo'n auto :roflol:

Mooi is wanneer het er uit ziet alsof het zo hoort, alsof die auto zo de fabriek is uit komen rollen. Niet die need for speed achtige zooi.

PEUGEOT-206-TUNING-peugeot-14630606-650-388.jpg

Dat is vet

virtual_tuning_org_2.jpg

Dat is bagger op de weg

Ik ben het eens met xyzyx. Getunede auto's zien er 9 van de 10 keer maar pauper uit, zijn ook altijd dezelfde figuren die erin zitten. Het ziet er allemaal zo overdreven uit met van die plastic meuk erop. Wat bijvoorbeeld Alpina doet met sommige BMWs is wel leuk, maar van die NFS auto's. :roflol:

Ik ben het eens met xyzyx. Getunede auto's zien er 9 van de 10 keer maar pauper uit, zijn ook altijd dezelfde figuren die erin zitten. Het ziet er allemaal zo overdreven uit met van die plastic meuk erop. Wat bijvoorbeeld Alpina doet met sommige BMWs is wel leuk, maar van die NFS auto's. :roflol:

Je weet wel wie het zegt toch? Alleen zijn petje is al meer pauperig dan welke Need for Speed-bak ook.

Pics? :)

Terug
Naar boven