Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

In stad/dorp misschien. Bij acceleratie schiet de meter al snel schadelijker dan 1:3

Volgens mij kan ik niet eens zoveel verbruiken met mijn auto :roflol:

Althans, niet als ik niet stil sta en motor laat draaien

Dacht dat die net 1:4 deed bij top snelheid :o niet eens naar gekeken eigenlijk.. 320 km/h in een rs6 is 40 liter op 100 km volgens boord computer

Impreza is leuk om snel op te trekken en HARD door de bochten te kunnen knallen. Ding heeft een aerodynamica van een badkuip, om hoge snelheden te rijden zijn ze niet echt geschikt. 270 was iig een hele ervaring, motorkap die zowat 2cm oplift, ramen van de deuren die bol lijken te gaan staan, gigantische fluit op het voorraam (wordt veroorzaakt door de strips). ;)

Overigens staan ze fabrieks af belachelijk rijk afgesteld, wel eens verhalen gelezen dat er benzine drupte uit de uitlaat van een STI 2004.

Benzine uit uitlaat druipen? Meestal uit rijke afstelling zich in vlammen uit de uitlaat..

Maar zijn inderdaad leuke rag autootjes :p . Hoge snelheid doen ze t nog wel aardig hoor maar tegen de max aan willen ze wel wat instabiel worden al komt dat meestal door slechte afstelling.

Impreza is leuk om snel op te trekken en HARD door de bochten te kunnen knallen. Ding heeft een aerodynamica van een badkuip, om hoge snelheden te rijden zijn ze niet echt geschikt. 270 was iig een hele ervaring, motorkap die zowat 2cm oplift, ramen van de deuren die bol lijken te gaan staan, gigantische fluit op het voorraam (wordt veroorzaakt door de strips). ;)

Overigens staan ze fabrieks af belachelijk rijk afgesteld, wel eens verhalen gelezen dat er benzine drupte uit de uitlaat van een STI 2004.
Ik ben een noob, wat wil dat zeggen? :o

Benzine uit uitlaat druipen? Meestal uit rijke afstelling zich in vlammen uit de uitlaat..

Maar zijn inderdaad leuke rag autootjes :p . Hoge snelheid doen ze t nog wel aardig hoor maar tegen de max aan willen ze wel wat instabiel worden al komt dat meestal door slechte afstelling.

Klopt. Die van mij klapte er ook vaak steek vlammen uit en als ik mensen moet geloven waren sommige een cm of 50. :D

En hoe bedoel je instabiel/slechte afstelling?

weet iemand een goed kwaliteit headset? in before beats van 300 euro, prijs ong 40-50

Sennheiser?

te rijk afgesteld voor de motorbelasting op dat moment,(te veel ingespoten benzine).
ken de motor zelf niet trouwens, zal waarschijnlijk wel een ''fout'' in zitten in dat kenveld bijvoorbeeld op hoge toeren (zal wss wel een variabel kenveld zijn)

michien kan Roderick hier op terug komen? ;)

Klopt. Die van mij klapte er ook vaak steek vlammen uit en als ik mensen moet geloven waren sommige een cm of 50. :D

Afstelling van de ophanging.. Dacht dat die in de loop der jaren minder werd en dan weer opnieuw afgesteld moest worden. Vriend van mij is gek van subaru en loopt er de hele tijd mee te kloten, dacht dat ik zoiets gehoord had van hem een keer. :p

dacht dat je over de afstelling van de motor/ecu bezig was:rolleyes:

nouja, als er onverbrande benzine in de uitlaat zit, scheelt daar ook iets mee! :D

Nee doelde op het instabiele rijgedrag op max snelheid :p .

Had zelf ook x dat hij wat onstabiel werd, wielen laten uitlijnen en rest laten nakijken en kon weer rustig achterover liggend 250 rijden:p

Eergister een kerstcadeautje voor mezelf gehaald.. Iphone 4

heerlijk ding dit je kan er echt alles in pleuren.
tijdens mijn contest prep elke dag patat gegeten met dit ding :)

Gisteren inderdaad ontdekt dat hij het geld waard is, 43 minuten laten "frituren" en ik had heerlijke friet met een lepel olijfolie.

Terug
Naar boven