Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik kan geen Golf meer zien getuned of niet. Meest afgezaagde bak ooit IMO (sorry voor de Golf eigenaars hier). Liever een Audi of zelf Jap als het per se geen BMW mag zijn.

Ik kan geen Golf meer zien getuned of niet. Meest afgezaagde bak ooit IMO (sorry voor de Golf eigenaars hier). Liever een Audi of zelf Jap als het per se geen BMW mag zijn.
+1 K*t auto , heb u'm een half jaar geleden wegh gedaan,

ik heb nu een panda :roflol::o

Haha ja golfjes tunen is wel het ergste wat er is inderdaad haha.

Over bmw gesproken. Ik ben helemaal weg van Bmw.
Had eerst een x5 diesel. Top ding.
Maar daarna moest ik een Cayenne Magnum hebben van mezelf.
Maar nog steeds als ik in een BMW diesel automaat rij (wel met dikke motor) ben ik direct weer verkocht.

Moet je zeggen dat audi-diesel automaat ook erg goed rijdt.

Ik lig er zelf niet wakker van :D
Het is een hobby voor mij. Ik moet iets hebben om aan te schroeven.
Ik heb nog een A7 S-line van de zaak.
Maar gezien het een leasebak blijf ik er lekker met mijn tengels van af :D

Bijlagen

• 35navjd.jpg
    35navjd.jpg
    139,5 KB · Weergaven: 81
  • 52yvde.gif
    52yvde.gif
    24,3 KB · Weergaven: 90
  • es98v5.jpg
    es98v5.jpg
    5,6 KB · Weergaven: 64
  • 2n88y8w.jpg
    2n88y8w.jpg
    12,8 KB · Weergaven: 73
Coole magnetron :cool:

Toch blijft de VR6 Baas 2.8 of 2.9 Synchro (enkel voor kenners)

Haha ja golfjes tunen is wel het ergste wat er is inderdaad haha.

Over bmw gesproken. Ik ben helemaal weg van Bmw.
Had eerst een x5 diesel. Top ding.
Maar daarna moest ik een Cayenne Magnum hebben van mezelf.
Maar nog steeds als ik in een BMW diesel automaat rij (wel met dikke motor) ben ik direct weer verkocht.

Moet je zeggen dat audi-diesel automaat ook erg goed rijdt.

Inderdaad, trekt lekker door en rijd ontzettend vloeiend :p . Schakel momenten zijn nauwelijks merkbaar..

Vind alleen de laatste bmw's saai.. Lijkt wel alsof BMW naar oubollig wilt gaan en Mercedes de nieuwe badboy auto's maakt

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 17:01 ----------

Je had beter je geld kunnen stoppen in een goed 2.0 of 2.1 setje.. 5.1 is alleen mooi wanneer je de bank midden in de kamer hebt staan (wat bijna niemand heeft) en als je niet zo'n goedkope set hebt :p

Inderdaad, trekt lekker door en rijd ontzettend vloeiend :p . Schakel momenten zijn nauwelijks merkbaar..

Vind alleen de laatste bmw's saai.. Lijkt wel alsof BMW naar oubollig wilt gaan en Mercedes de nieuwe badboy auto's maakt

Je had beter je geld kunnen stoppen in een goed 2.0 of 2.1 setje.. 5.1 is alleen mooi wanneer je de bank midden in de kamer hebt staan (wat bijna niemand heeft) en als je niet zo'n goedkope set hebt :p

Bad boy genoeg ?
http://www.youtube.com/watch?v=Q7t9Vmk2YFI

BMW oubollig vind ik wel meevallen maar ik snap wel wat je bedoeld. Nieuwe 4 serie is een bruut apparaat en de m3, m5, m6 zijn nog steeds monsters. Qua uiterlijk zijn de modellen stijlvoller geworden, maar zeker niet oubollig vind ik. En Mercedes heeft ALLANG geen saai karakter meer. Het is niet alsof ze nu ineens badboy auto's maken. :D

BMW oubollig :roflol:
Wtf heb je al eens in die laatste bmw's ingestapt? Iemand van 50+ heeft kans op rugproblemen bij het instappen. Die dingen zijn echt wel laag, vind het zelf wat te overdreven.. Je moet echt laten vallen in de auto precies.

Ik weet niet wat jij allemaal rookt maar het is juist Mercedes wat een ouwe knarren bak is en BMW is voor jongere/sportievere mensen.

Design van Merc vind ik ook afschuwelijk, overdreven rechtlijnig en meestal gewoon saai.

een stukje hout...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

BMW 3 en 5 serie zien er een stuk saaier uit dan de vorige. Zelfs de Audi A4/6 zien er bruter uit :o

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 19:31 ----------

Ik weet niet wat jij allemaal rookt maar het is juist Mercedes wat een ouwe knarren bak is en BMW is voor jongere/sportievere mensen.

Design van Merc vind ik ook afschuwelijk, overdreven rechtlijnig en meestal gewoon saai.

Kom op, zelfs een lexus is serie is spannender dan de huidige 3 serie :roflol: . Zie er ook alleen maar van die ouwe lui in pak mee rijden. Vergeleken de vorige 3 serie vind ik t absoluut geen vooruitgang

Terug
Naar boven