AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Een break... Pleas :o

Dikke wagen hierboven.. Ben niet zo van de stations, maar dit ziet er bruut uit.

Hond van 70kg+ zet je niet zomaar even op de achterbank ;)

Juist en in een gewone koffer past ie niet in?
Nette wagen, niks op te zeggen trouwens. Maar ben anti-station het veklopt gewoon alle strakke lijnen van je auto door ineens die verlengde 'bult' te hebben.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1 Tb USB 3.0 Externe drive. 2.5 inch. Rap schijfje, haal 115 MB/s leessnelheid in Attobench/

Nette wagen, niks op te zeggen trouwens. Maar ben anti-station het veklopt gewoon alle strakke lijnen van je auto door ineens die verlengde 'bult' te hebben.

Een sedan heeft slechts 4 deuren, dus een hond kan niet in de koffer nee ;)
De avant heeft 5 deuren.

Zeer knappe Audi, het kleur is tenminste eens iets anders dan altijd zwart/grijs hier in België. Is dat scubablauw? Zie het niet zo goed op foto. Persoonlijk had ik wel 17 of 18" velgen genomen ipv die 16, of zijn dat de wintervelgen?

Ben ook niet van de stations, maar verdomde handig als je vaak klust en ook nog een kind hebt.
Mijn V70R is overigens aardig rap ook nog, moet wel een soort speeltje blijven......jammer dat ie zo spuuglelijk is.

De avant heeft 5 deuren.

Zeer knappe Audi, het kleur is tenminste eens iets anders dan altijd zwart/grijs hier in België. Is dat scubablauw? Zie het niet zo goed op foto. Persoonlijk had ik wel 17 of 18" velgen genomen ipv die 16, of zijn dat de wintervelgen?

:rolleyes:

1 Tb USB 3.0 Externe drive. 2.5 inch. Rap schijfje, haal 115 MB/s leessnelheid in Attobench/
Schrijfsnelheid? Zat al te twijfelen om hem aan te schaffen maar kon er zou gauw geen goede reviews over vinden. Leessnelheid klinkt goed.

De avant heeft 5 deuren.

Klopt, idd scubablauw.
Vind het een bangelijk ferme kleur :)
De velgen vallen nog mee eigenlijk.
In combinatie met de sportvering staat ie al redelijk hard eigenlijk.
Maar rijdt alleszins zalig, scherper dan de BMW3 reeks waar ik mee reed hiervoor.

benq_xl2420t_01.jpg

Bij een sedan is de koffer geen deur maar een klep???
Precies.
Klopt, idd scubablauw.
Vind het een bangelijk ferme kleur :)
De velgen vallen nog mee eigenlijk.
In combinatie met de sportvering staat ie al redelijk hard eigenlijk.
Maar rijdt alleszins zalig, scherper dan de BMW3 reeks waar ik mee reed hiervoor.

Machtig kleur, proficiat ermee.
2.0tdi? Welk interieur heb je er in genomen, opvallende opties of the usual?

Stel nogal veel vragen I know, maar ik ben binnenkort verkoper bij Audi, vandaar :D

ONKYO-TX-NR616-7.2-Channel-THX-Certified-Network-AV-Receiver-650x331.jpg

Bij een sedan is de koffer geen deur maar een klep???

bij een sedan (4 deurs) zit er geen raam in het openslaande deel van de klep.
verder zit er bij een sedan ook een schot tussen dus als je in de klep zit zal het donker zijn. (dus er kan geen hond in)

bij een avant (5 deurs) zit er wel een raam in de klep.

Manuele diesel zie ik, waarschijnlijk 2.0tdi
Exterieur scubablauw, 16" 10-spaak aluvelgen. Chroom dakrails en sierlijsten, getinte ramen,
Interieur: verwarmde comfortzetels vooraan, welk leder zie ik niet en kleur kan ik ook niet direct plaatsen qua naam.
Klimaatzones of zetelregeling enzo kan ik ook niet zien. Multifunctioneel lederen stuur. GPS met harde schijf gok ik.

Anyway, leuke auto :thumbs:

Terug
Naar boven