bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hond van 70kg+ zet je niet zomaar even op de achterbank

Hond van 70kg+ zet je niet zomaar even op de achterbank![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1 Tb USB 3.0 Externe drive. 2.5 inch. Rap schijfje, haal 115 MB/s leessnelheid in Attobench/
Juist en in een gewone koffer past ie niet in?
Nette wagen, niks op te zeggen trouwens. Maar ben anti-station het veklopt gewoon alle strakke lijnen van je auto door ineens die verlengde 'bult' te hebben.

Juist en in een gewone koffer past ie niet in?
Nette wagen, niks op te zeggen trouwens. Maar ben anti-station het veklopt gewoon alle strakke lijnen van je auto door ineens die verlengde 'bult' te hebben.
Een sedan heeft slechts 4 deuren, dus een hond kan niet in de koffer nee
De avant heeft 5 deuren.
Zeer knappe Audi, het kleur is tenminste eens iets anders dan altijd zwart/grijs hier in België. Is dat scubablauw? Zie het niet zo goed op foto. Persoonlijk had ik wel 17 of 18" velgen genomen ipv die 16, of zijn dat de wintervelgen?

Schrijfsnelheid? Zat al te twijfelen om hem aan te schaffen maar kon er zou gauw geen goede reviews over vinden. Leessnelheid klinkt goed.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1 Tb USB 3.0 Externe drive. 2.5 inch. Rap schijfje, haal 115 MB/s leessnelheid in Attobench/
Klopt, idd scubablauw.Een sedan heeft slechts 4 deuren, dus een hond kan niet in de koffer nee
De avant heeft 5 deuren.
Zeer knappe Audi, het kleur is tenminste eens iets anders dan altijd zwart/grijs hier in België. Is dat scubablauw? Zie het niet zo goed op foto. Persoonlijk had ik wel 17 of 18" velgen genomen ipv die 16, of zijn dat de wintervelgen?

?Wat?
wat zeg jij nou, dat bij de sedan de 'koffer' niet open kan?

wat zeg jij nou, dat bij de sedan de 'koffer' niet open kan?

Precies.
Klopt, idd scubablauw.
Vind het een bangelijk ferme kleur
De velgen vallen nog mee eigenlijk.
In combinatie met de sportvering staat ie al redelijk hard eigenlijk.
Maar rijdt alleszins zalig, scherper dan de BMW3 reeks waar ik mee reed hiervoor.

Thx, zeg jij het maar danMachtig kleur, proficiat ermee.
2.0tdi? Welk interieur heb je er in genomen, opvallende opties of the usual?
Stel nogal veel vragen I know, maar ik ben binnenkort verkoper bij Audi, vandaar![]()