AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Als je niet perse een tv hoeft zou ik naar een monitor gaan kijken als ik jou was. Dingen zijn goedkoop tegenwoordig.

En daar is ps3 gewoon op aan te sluiten? Heeft een monitor ook wel hdmi aansluitingen, want dat is toch wel een must.

Jup.. hebben ze wel

Oke mooi, scheelt me weer wat geld. :D volgende aankoop word eerst een rijstkoker waar je ook groente, vis en kip in kan bereiden.

312RzHVO03L._SL500_SS500_.jpg

Keuken weegschaal:D

Buiten alle quentin tarrantino films om: Blood in, Blood out.

Even een off topic sidestep.

Back OT

hex-set_5.jpg

Dit, 5-30 kg for starters. Mijn vrouw weet het nog niet dus voor allen die haar telefoonnummer hebben: bakkus dicht. Ter compensatie voor al die keren dat ik niet naar de gym kan omdat zij weer iets inplant.

Zeer nice man, lijkt me ideaal om thuis even wat oefeningen te kunnen doen wanneer je door omstandigheden niet naar de gym kunt. Begin van een homegym dit of blijf je het puur als back-up houden?

Zeer nice man, lijkt me ideaal om thuis even wat oefeningen te kunnen doen wanneer je door omstandigheden niet naar de gym kunt. Begin van een homegym dit of blijf je het puur als back-up houden?

Als je gewoon even wat vervangende oefeningen wilt doen kun je toch prima uit de voeten met verstelbare dumbbells? Scheelt een hoop geld en ruimte.

Dat gaat toch ook in de microgolf, alvast ik doe mijn zalm zo

Had gelezen dat de rijst in de microgolf minder smaakt.. En ik wil dan ook groenten en vis of kip stomen.. Mn ouders eten in het weekend ****ed up, en ik ben nu aan het cutten op vette hap.. En zelf koken gaan ze zeiken, dan lijkt zo rijstkoker met zo stapeltoren aan bakken wel handig. :o

... ben anti-station het veklopt gewoon alle strakke lijnen van je auto door ineens die verlengde 'bult' te hebben.
Oude stations waren lelijk maar tegenwoordig zijn ze juist vaak luxueuzer en zelfs knapper. Het is ook gewoon erg handig, komt vaak genoeg van pas hier. Maar ik vermoed dat je vrij jong bent, dacht er vroeger ook zo over maar later hecht je minder belang aan kleinere sportievere wagens en ga je meer waarde hechten aan luxe, comfort en functionaliteit. :)

Als je gewoon even wat vervangende oefeningen wilt doen kun je toch prima uit de voeten met verstelbare dumbbells? Scheelt een hoop geld en ruimte.

Had ik inderdaad niet eens bij nagedacht, dat is inderdaad ook een optie. Toch vind ik dit ook zeker wel iets hebben.

'bowflex' mensen, ga eens mee met je tijd.

Oude stations waren lelijk maar tegenwoordig zijn ze juist vaak luxueuzer en zelfs knapper. Het is ook gewoon erg handig, komt vaak genoeg van pas hier. Maar ik vermoed dat je vrij jong bent, dacht er vroeger ook zo over maar later hecht je minder belang aan kleinere sportievere wagens en ga je meer waarde hechten aan luxe, comfort en functionaliteit. :)

-1

Ik ben ouder en voor mij blijft de station staan voor burger/gezins bak. Met 2 kinderen zal je er niet aan ontkomen helaas, voor mij een goed excuus om het bij een kind te houden.

Nice..
Daar zul je vast veel plezier van gaan hebben
alleen de kleur:o.. Zie toch liever zwart.

---------- Post toegevoegd Sun 6 Jan 2013 om 00:06 ----------

-1

Ik ben ouder en voor mij blijft de station staan voor burger/gezins bak. Met 2 kinderen zal je er niet aan ontkomen helaas, voor mij een goed excuus om het bij een kind te houden.

Dat is echt grootste onzin.... Er zijn genoeg leuke sportieve gezinsauto's Waar 2 kids in passen :)

Nice..

Dat is echt grootste onzin.... Er zijn genoeg leuke sportieve gezinsauto's Waar 2 kids in passen :)

2 kids + weekboodschappen + kinderwagen(s)? etc... Om over met de auto op vakantie te gaan maar te zwijgen :rolleyes: Plse show me, want ik hoor t al jij hebt er maar 1 :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1 van de mooiste auto's van t moment, en ruimte zat

Had gelezen dat de rijst in de microgolf minder smaakt.. En ik wil dan ook groenten en vis of kip stomen.. Mn ouders eten in het weekend ****ed up, en ik ben nu aan het cutten op vette hap.. En zelf koken gaan ze zeiken, dan lijkt zo rijstkoker met zo stapeltoren aan bakken wel handig. :o

Heb de magie van de microgolf zelf pas ontdekt. Sla wat ingevroren zalm in , goedkoop merk ofzo, als je zin hebt steek je twee stukken in een afgesloten glazen pot. Een klein beetje water erbij, zodat het kan stomen, en op 9 min op volle toeren = zalm ready to be served. In de 9 minuten dat de zalm opstaat kan je bijvoorbeeld pasta klaarmaken, en zo heb je in 10 minuten een lekkere maaltijd! (persoonlijke favoriet: zalm, pasta, beetje boursin de cuisin look)
Rijst moet ik nog proberen, maar zal gestoomd ook wel klaargeraken zeker.

Nice..

Ten eerste ik hou niet van zwart:D
Kawasaki hoort toch echt groen te zijn !!

Terug
Naar boven