XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bryce vat wellicht de tekst 'XXL nutrition' verkeerd op hier.

Die f**got moet ook elk topic vernken met z'n flikkerpraatjes.

Pls go.

Heb me redelijk goed in gelezen over ssd's en las veel dat je in de praktijk bijna geen verschil ziet tussen beide. En het verschil tussen de 2 was vrij groot in prijs. al helemaal omdat die toen afgeprijsd was. Nu is de pro series dat bij mycom.

Nou uit diverse real-world-test bleek toch het tegendeel dacht ik. De 840 modellen zijn nog iets te hoog geprijsd voor TLC-geheugen, zal na verloop van tijd wel iets zakken waarschijnlijk. Het ligt natuurlijk totaal aan de gebruiksdoeleinden, veel writes etc. Voor gaming maakt het niet zoveel uit.

Waar ik dat toentertijd op gebaseerd had:

Maar zeker geen slechte koop ofzo, begrijp zoals ik zei je keuze wel. Ik draai op dit moment nog op een Vertex 3 128gb max iops, had ik toen nog 250 euro voor betaald (toen waren de SSD prijzen nog heel bizar), dat is pas om van te janken :roflol: Ik kan niet wachten om voor mijn toekomstige build wat leuke SSD's uit te zoeken :(

15mcm00.jpg

samsung plasma 51 inch.
heb em voor een klein prijsje op de kop kunnen tikken

Nou uit diverse real-world-test bleek toch het tegendeel dacht ik. De 840 modellen zijn nog iets te hoog geprijsd voor TLC-geheugen, zal na verloop van tijd wel iets zakken waarschijnlijk. Het ligt natuurlijk totaal aan de gebruiksdoeleinden, veel writes etc. Voor gaming maakt het niet zoveel uit.

Waar ik dat toentertijd op gebaseerd had:

Maar zeker geen slechte koop ofzo, begrijp zoals ik zei je keuze wel. Ik draai op dit moment nog op een Vertex 3 128gb max iops, had ik toen nog 250 euro voor betaald (toen waren de SSD prijzen nog heel bizar), dat is pas om van te janken :roflol: Ik kan niet wachten om voor mijn toekomstige build wat leuke SSD's uit te zoeken :(

Bedoelde met in de "praktijk" ook de standaard computer doeleinden. Met de functies waar ik het voor gebruik zal ik niet veel verschil merken.

Wanneer vertel je ons over Julia? Heeft haar dood te maken met je constante phaggot-gezeik?

---------- Post toegevoegd Sun 10 Mar 2013 om 20:18 ----------

:roflol:

Mars heeft hier gewoon een punt, wtf heeft gaytalk te zoeken in een nieuwe spullen topic?

En wat betreft Julia, hij heeft het gewoon in z'n sig staan en hij draait niet ieder topic naar dat onderwerp toe itt wat jij doet.

Mars heeft hier gewoon een punt, wtf heeft gaytalk te zoeken in een nieuwe spullen topic?

En wat betreft Julia, hij heeft het gewoon in z'n sig staan en hij draait niet ieder topic naar dat onderwerp toe itt wat jij doet.

???

Kan jij wel lezen?

Ik heb niet eens een gay remark gemaakt.
Dat deden anderen en toen viel plots mijn naam, en toen reageerde ik.

Marcel daarentegen komt ook zeuren in topics die wel duidelijk over gay zaken gaan, dat hij toch oppleurt met zijn continue anti-gay crap. Of bij zichzelf eens te rade gaat, wat zijn probleem nu precies is.

???

Kan jij wel lezen?

Ik heb niet eens een gay remark gemaakt.
Dat deden anderen en toen viel plots mijn naam, en toen reageerde ik.

Marcel daarentegen komt ook zeuren in topics die wel duidelijk over gay zaken gaan, dat hij toch oppleurt met zijn continue anti-gay crap. Of bij zichzelf eens te rade gaat, wat zijn probleem nu precies is.

Point taken, toch blijf ik er bij dat je in veel topics draait richting gaytalk.

Elk topic, zwaar irritant, bannen die f**got, kan hem ignoren maar komt door quotes heen

Point taken, toch blijf ik er bij dat je in veel topics draait richting gaytalk.

Blij dat je het snapt, en misschien als je eens heel goed oplet, kun je zien dat ik meestal niet de eerste ben die met gay-talk begint.
En als ik dat al doe, verschilt het meestal niet veel van hoe hetero's met hetero-talk op dit forum komen.

Blij dat je het snapt, en misschien als je eens heel goed oplet, kun je zien dat ik meestal niet de eerste ben die met gay-talk begint.
En als ik dat al doe, verschilt het meestal niet veel van hoe hetero's met hetero-talk op dit forum komen.

Hier gaan we toch niet uit komen.
Als laatste wat ik hier over zeg is dat die Julia opmerking van je gewoon laag en zielig is.

Terug
Naar boven