MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Mars heeft hier gewoon een punt, wtf heeft gaytalk te zoeken in een nieuwe spullen topic?

En wat betreft Julia, hij heeft het gewoon in z'n sig staan en hij draait niet ieder topic naar dat onderwerp toe itt wat jij doet.

You go bro!:D

???

Kan jij wel lezen?

Ik heb niet eens een gay remark gemaakt.
Dat deden anderen en toen viel plots mijn naam, en toen reageerde ik.

Marcel daarentegen komt ook zeuren in topics die wel duidelijk over gay zaken gaan, dat hij toch oppleurt met zijn continue anti-gay crap. Of bij zichzelf eens te rade gaat, wat zijn probleem nu precies is.

Hou toch op wijf, elk topic loop je te verzieken met je insinuerende faggotbullshitgay praatjes, geen kans laat je ongemoeid om de trend weer richting flikkergeneuzel te buigen.
En wat mijn probleem is dat zijn fl**kers zoals jij die elke gelegenheid aangrijpen om hun ziekte te manifesteren.
Verder ga ik trouwens helemaal geen dialoog aan met jou, rot gewoon op naar de blue oyster bar en blijf daar.

On with the show, als je elkaar niet kan luchten of zien zoek je maar een veldje op bij Beverwijk om het uit te vechten.

[Link niet meer beschikbaar]

Nieuw trainingsbroekje gekocht.

Zelfs rood met gele strepen :D

Zelfs rood met gele strepen :D

Je bedoelt zoiets? Heb er net ene aan toevallig :D

149mdmt.jpg

Deze dus, kan niet wachten om wat massa aan te zetten zodat ik em kan gaan dragen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eindelijk,
GP's (batterijen) zijn niet voor deze zender (voor dx6i) aangezien er een lipo in hangt..........

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ray.......

Ik vind zo'n tanktops echt belachelijk, kan er niet aan doen.
Dat komt echt zo patserig over. Je kan beter niks aan doen, want je loopt toch praktisch helemaal bloot met je borst.
Maja, ieders zijn goesting eh ;)

Terug
Naar boven