AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

meisjes van de kleuterschool be miring als je langs fietst.

[IM.yoox.biz/37/37453331CL_13_f.jpg?black[/IMG]

185 euro Mickey mouse v neck

Haters gaan haten

Hopen dat die beetje snel binnen komt, biches b mirin

Wat ben jij toch voor een debiel dat je zo ligt te patsen met de prijs van je kleren?
Zal ook eens beginne over Tom Ford tuxedo's enzo. Is wat meer stijl dan de achterlijke shit die jij koopt.
Ventjes als jij irriteren mij echt mateloos.

Wat ben jij toch voor een debiel dat je zo ligt te patsen met de prijs van je kleren?
Zal ook eens beginne over Tom Ford tuxedo's enzo. Is wat meer stijl dan de achterlijke shit die jij koopt.

Boy-That-Escalated-Quickly-Anchorman.gif

ik heb ook een Iceberg Donald... Umad ? :p

Pec's laten bewegen in Iceberg Tshirt. bishes are like:

Wat :eek: die prijs was serieus :o LOLLERS :roflol:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Golf verkocht en deze (zelfde als de foto) even voor tijdelijk. Nu gaan kijken wat voor iets te gaan rijden.
Moet wel rond de 150-200pk zitten

Dus wat heb je nu gekocht?

Soms ben ik wel een beetje jaloers op mensen zo makkelijk hun auto kunnen inruilen voor iets anders. Ik rijd al bijna 7 jaar dezelfde golf :o

http://images01.olx.ie/ui/1/42/71/15064171_1.jpg

Golf verkocht en deze (zelfde als de foto) even voor tijdelijk. Nu gaan kijken wat voor iets te gaan rijden.
Moet wel rond de 150-200pk zitten

Blijft een mooi model, me ouders hebben dezelfde alleen dan een 330.

Soms ben ik wel een beetje jaloers op mensen zo makkelijk hun auto kunnen inruilen voor iets anders. Ik rijd al bijna 7 jaar dezelfde golf :o

Wat maakt het uit, zolang je er met plezier in rijd :) En het is maar net waar je je prioriteiten legt.

Komt omdat de Golf een diesel was en waar ik voorheen zo vaak mogelijk op zaterdag naar een locatie in Nederland reed om te trainen (100+km heen en 100+km terug) was dit wel iets voordeliger.
Maar op het moment moet ik iedere zaterdag werken en rijd ik amper kilometers,

Ja zo'n 330 is idd leuk zit ik nu ook voor te kijken, maar denk dat zoiets wel vrij duur zou zijn voor mij om te verzekeren. Heb nog wel de wielen van mn golf liggen (heb hem met std wielen verkocht). En mn pa had nog een Passat v5 staan. zoiets zie ik ook wel zitten. Wel iets ouder mjah, zal wel goed doorrijden.

vrienden van ons hebben elke half jaar nieuwe auto's (dan wel oldtimers)... ik kan al moeilijk afstand doen van spulletjes... laat staan auto's :o... zijn toch beetje mijn schatties:D:o

Als je voor een 330 gaat zou ik proberen te zoeken naar één met smg (flippers op het stuur). Je ziet ze niet veel maar rijd stukken sportiever.

Als je voor een 330 gaat zou ik proberen te zoeken naar één met smg (flippers op het stuur). Je ziet ze niet veel maar rijd stukken sportiever.
Dat is zeker tof ja. Zei het net tegen mn pa maar hij denkt dat dat wel kwetsbaarder is en als het kapot gaat dat het veel kost

Wat voor golf had je? Welk jaar?

Weet niet wat je te besteden hebt maar ik vind de E90/E92 toch wel een stuk mooier als de E46 (rijd ik ook een).

BMW E90 (2009) Coupé M-Tech is echt hnnnggggggggg
2006.
Maar zoveel ben ik niet van plan te besteden. Denk dat ik toch voor een passat v5 (2002) ga aangezien die me niet veel kost. Kan dan mooi nog wat verder sparen.

Flippers is gewoon een robot automaat die je semi automatisch aan kan sturen. Niet gevoeliger dan andere robotautomaten..

Waarom niet een Corrolla t-sport? Redelijk zuinig, snel en praktisch geen onderhoud.

Terug
Naar boven