MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

niet je exemplaar Gears of war in ieder geval.

tumblr_m2a1quIzox1r6zm3i.png

359B1B07-4ABC-4796-A0D2-07D5A0483C1A-3992-000001FD2FE2992D_zps54875962.jpg

:o

Held, hoe lang train je ookalweer?

Hoeveel weeg je nu gear-sl*t?

answer the question god ****ing damnit.

answer the question god ****ing damnit.

Er is maar een klein select elite groepje wat mijn goddelijke transformatie live mag volgen :roflol:

Eigenlijk weet ik het niet, ik doe gewoon all you can eat met minimaal 4000 kcal en ga niet meer hele tijd op weegschaal staan. Was zo deprimerend als er weer eens een paar kilo af was en dan de volgende dag zat het er weer aan. :o

Als die dode kat nog op je harses ligt moet je een kilo aftrekken van je weegschaalgains

D&G is tegenwoordig ook overrated priced, k*t kwaliteit en je loopt er nog verschut mee ook nog.

Die grote letters Armani op een t-shirt zijn alleen maar voor die marrokanen. AJ = arme jongens daarbij ook nog een gucci petje dragen en ze zijn stoer.

Geef mij maar gewoon g-star, chasin of scotch & soda.

g-star en chasin zijn pas boeren fl**ker merken :roflol: lopen altijd in Hoody ervan rond

g-star en chasin zijn pas boeren fl**ker merken :roflol: lopen altijd in Hoody ervan rond

Chasin gaat nog wel imo. G-Star was vroeger dope, mooie jeans etc. Maar heb al jaren niks meer gekocht van G-Star. Uberhaupt koop ik niks waar met KOEIENLETTERS een merknaam op staat. Ik ben geen reclamebord ofzo :o

Chasin gaat nog wel imo. G-Star was vroeger dope, mooie jeans etc. Maar heb al jaren niks meer gekocht van G-Star. Uberhaupt koop ik niks waar met KOEIENLETTERS een merknaam op staat. Ik ben geen reclamebord ofzo :o

True dat :roflol:

Daar herken je de nep kleding altijd aan, gigantische logo's :o

Lol, nepkleding herken je bijna niet.
Je ziet het aan de stiksels en details.
Niet aan de grote letters.
Daarnaast valt het nu best mee hoeveel t-shirts er zijn met grote letters.

Fotoprints zie je op het moment erg veel :)
Ik werk in de kledingbranche en goede namaak is moeilijk te onderscheiden idd. En dan heb ik het even niet over de obvious namaak crap van Armani en Co :o

Terug
Naar boven