XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

waarom een belt met dunne voorkant

De belt kan ik me iets bijvoorstellen idd, de rest is bagger als ik zo vrij mag zijn.

Ik denk juist dat die belt het minste is van allemaal (ziet er zo dun uit?)

Abwheel is gewoon een keiharde oefening voor de abs, niks bagger aan. Idem magnesium en grippers

Abwheel is gewoon een keiharde oefening voor de abs, niks bagger aan. Idem magnesium en grippers

Abb wheel en grippers hebben we hier ook, ik vind het bagger, accepteer mijn mening you .........

Maar mogelijk dat het aan mijn gebrek aan capaciteit ligt. Abb wheel.....wat is er gebeurd met good ól ajustable DB's ? En grippers: wat is er gebeurd met wrist curls, of het ouderwetse stokkie met gripper ?

Die ab wheel is een fijn dingetje;) gaje wel voelen alsje het niet gewend bent
Getest, voelde lekker aan.

De belt kan ik me iets bijvoorstellen idd, de rest is bagger als ik zo vrij mag zijn.
Jij mag dat zeker!

waarom een belt met dunne voorkant
Waarom niet?

Ik ben dan ook maar een kleine jongen. ya really

Abb wheel en grippers hebben we hier ook, ik vind het bagger, accepteer mijn mening you .........

Maar mogelijk dat het aan mijn gebrek aan capaciteit ligt. Abb wheel.....wat is er gebeurd met good ól ajustable DB's ? En grippers: wat is er gebeurd met wrist curls, of het ouderwetse stokkie met gripper ?
Ab wheel hebben we hier niet, evenals grippers. sad gym.
Leg Raises en Wrist Curls zitten ook standaard in m'n workout hoor, wil eens wat variatie hebben.

Baby Inch Dumbbell (38kg) 60mm handle

P1050340_zpse4584d37.jpg

P1050333_zpsb4614185.jpg

Bruut man. Waar heb je deze, en die blob gekocht?

• Like
Waarderingen: Guts
Getest, voelde lekker aan.

Jij mag dat zeker!

Waarom niet?

Ik ben dan ook maar een kleine jongen. ya really

Ab wheel hebben we hier niet, evenals grippers. sad gym.
Leg Raises en Wrist Curls zitten ook standaard in m'n workout hoor, wil eens wat variatie hebben.

naast extra support gebruik je een belt om spanning op je core te zetten door je buik ertegenaan te drukken als het ware, als dat stuk waar je hem tegenaan drukt vrij klein is dan lijkt het mij niet al te effectief.

Vanmorgen op de rommelmarkt gescoord :) :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vanmorgen op de rommelmarkt gescoord :) :

Kijk dat zijn de koopjes :cool:

Me lipo lader..
ik was vergeten dat ik ooit nog een na levering zou krijgen , maar dit is werkelijk belachelijk. 2 maanden later :roflol:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Na ja gratis (heb er nog niet en of nooit voor betaald) who te hell cares :D

emporio-armani-stretch-cotton.jpg

srs?

Matcht goed met hoe ik je in gedachte had

Vind het wel leuke merken maar je hebt mooiere boxers van Armani & mooiere shirts van Versace...

goed shirt!

no bryce.

Cd van Rudimental en Opposites. Laatste komt later deze maand pas.

Lekker!

had nog een kortingsbon liggen, dus kon ik niet laten liggen natuurlijk :o

Een bonsai boompje, mijn eerste. Al de hele dag informatie aan het opzoeken en zie dat ik een shitload werk heb te doen eraan haha. fotos volgen wanneer hij er beter bij staat dan nu ( in een rieten mandje, in de verkeerde grond, vormloos en vol uitlopers )

Een bonsai boompje, mijn eerste. Al de hele dag informatie aan het opzoeken en zie dat ik een shitload werk heb te doen eraan haha. fotos volgen wanneer hij er beter bij staat dan nu ( in een rieten mandje, in de verkeerde grond, vormloos en vol uitlopers )

Succes ! Wij hebben er ook een gehad (gekregen eigenlijk) maar zowel ik als mijn duif hebben een negatieve uitwerking op groen. Het ding leek na een tijdje nergens meer op, bleef overigens wel een leven wat in ons huis al een prestatie op zich is.

Vind het eigenlijk wel geinige dingen voor op tafel ofzo, beter dan een shitty vetplantje of een bloemetje.

hayabusa-fight-shorts.jpg

Lekker om in te trainen.

Terug
Naar boven