MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Heb je er ook last van dat je taille vaak te wijd zit en je bovenbenen veel te strak?

Mijn duif werkt in een jeans georienteerde winkel en vervloekt kerels met DBB bouw :D

Taille van de broek te breed, ppen te smal. Ze heeft het trouwens altijd veel over ppen op haar werk.

Gisteren kreeg ik nog commentaar omdat ik zeurde dat mijn benen verder moeten groeien, zij vindt het wel best al................sooooooooooooooo dumb bisj !

Ze heeft het geweten !

Heb zelf nu jeans waar een beetje stretch in zit. Klinkt idd een beetje gay maar zorgt er wel voor dat ze goed aansluiten en de pasvorm nog goed uit komt. Om maar niet te spreken over het verschil tussen bulken en cutten.

nadeel is weer dat de bovenkant ook mee stretcht en de broek dan helemaal afzakt/dubbel over elkaar zit door den riem.

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 16:33 ----------

Mijn duif werkt in een jeans georienteerde winkel en vervloekt kerels met DBB bouw :D

Taille van de broek te breed, ppen te smal. Ze heeft het trouwens altijd veel over ppen op haar werk.

Gisteren kreeg ik nog commentaar omdat ik zeurde dat mijn benen verder moeten groeien, zij vindt het wel best al................sooooooooooooooo dumb bisj !

Ze heeft het geweten !

heb je haar deze post gewhatsappt?

nadeel is weer dat de bovenkant ook mee stretcht en de broek dan helemaal afzakt/dubbel over elkaar zit door den riem.

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 16:33 ----------

heb je haar deze post gewhatsappt?

Rooksginalen, buiten binnenkant platte hand snapt ze geen enkele andere vorm van communicatie.

Ik hoorde dat sniperx ook al problemen met jeans had...

Evidence:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bedoel je dat we nu ook bij je thuis mogen afspreken?

Niet doen alsof je hier nooit afspreekt met haar. Weet nog donders goed dat ik eens thuiskwam en het vloerkleed ineens vreemde vorm had, 2 geitenwollen sokken met gaten er onder uit staken en een verroeste Starlet voor de deur stond met sticker "DBB-er on board".

Mij fop je niet jonge :eek:

Niet doen alsof je hier nooit afspreekt met haar. Weet nog donders goed dat ik eens thuiskwam en het vloerkleed ineens vreemde vorm had, 2 geitenwollen sokken met gaten er onder uit staken en een verroeste Starlet voor de deur stond met sticker "DBB-er on board".

Mij fop je niet jonge :eek:

dat zal corleone zijn geweest, ik vond het al raar dat er een cd van prince in je cd speler zat vorige week.

dat zal corleone zijn geweest, ik vond het al raar dat er een cd van prince in je cd speler zat vorige week.

Hij vertelde me laatst dat hij werk had weer, nu weet ik wat ie doet. Althans, kan me voorstellen dat mijn vrouw betaald voor coïtus.

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 16:55 ----------

Ja man, en dan train ik srs mijn benen niet eens :roflol:
Alles zit gewoon te strak, passen passen en nog eens passen.

Ik heb dat precies met kruisregio. En srs, die train ik echt nooooooooit !

Genetics denk ik.

[Link niet meer beschikbaar]

probeer dit dan en laat ff weten of het wat is.

echt ****ing debiel ik heb laatst een motorkevlarspijkerbroekachtigiets gekocht en dat ding zit als gegoten :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en nieuwe hoes

Word strijken misschien wat leuker :D, want als single moet je zelf strijken :(

Terug
Naar boven