Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

En je vindt het nog steeds niet te groot?
Ik vraag ernaar, omdat ik zelf nog aan het uitvissen ben of ik een 50 of 40 inch ga nemen (ooit...). Mijn zusje heeft een 40 inch, maar zit er maar een meter of 2,5 vanaf en dat is dus eigen lijk te groot. Ik zit er zelf ongeveer 4,5 meter vanaf, dus zou die grootte wel kunnen nemen. 50 inch is nog groter, maar dat is natuurlijk ook mooier.;):D Maja, zit je er dan niet te dichtbij, vraag ik me dan af.
Overigens ben ik er nog steeds niet uit of ik plasma of lcd zal nemen. Ik had mijn oog op de nieuweste lcd's laten vallen van Samsung (full HD), maar vind de Pioneer plasma (full HD) ook erg mooi, maja, die zijn "ietsje" duurder...

Als je er 4.5 meter vanaf zit zou ik zeker gewoon een 50inch nemen :) , ik zit er 4 meter vanaf en vind het perfect zo.
Of je LCD of plasma wil is een kwestie van kiezen, ze hebben allebei voor- en nadelen.
Bij de meeste "Plasma vs LCD" reviews die ik heb gelezen zeggen ze toch dat plasma beter is bij een groot beeld en LCD beter is bij een wat kleiner beeld. Nadeel is dat plasma wat meer stroom verbruikt maar plasma heeft over het algemeen wel een beter beeldkwaliteit ;)

Nog een horloge. Kan niet op vandaag, zeg!:(:D

Mighty, kon geen leuk "sport"horloge bij jou vinden die niet zo zwaar is en onder de 200 euro was :p
5xrqpmf.jpg

Heb van de week ook een nieuw printertje gekocht, toch wel handig om te hebben met een bedrijffie :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuwe trainingsschoenen:

De perfecte low-budget squat schoen!

waar moet je op letten als je "bodybuilding" schoenen wil halen ? platte zool zonder poes pas ? waar heb je de jouwe gehaalt tripax?

Merk Western Digital
Type MyBook Essential Edition
Capaciteit 500 GB
Rotatiesnelheid 7.200 rpm
Buffer 16 MB
Interface USB 2.0
Form factor 3,5 inch
Lees zoektijd 8,9 ms
Track-to-Track 2 ms
Gemiddelde latency 4,2 ms
Extern
Hoogte 57 mm
Breedte 141 mm
Lengte 171 mm
Gewicht 1,3 kg
Kleur Zwart
Uitvoering Retail

Ik kreeg van mijn zusje nieuwe SQUAT schoenen ze zijn net iets te groot voor haar

Converse "Chuck Taylor" All*Starr: Batman DC Comics

Als je er 4.5 meter vanaf zit zou ik zeker gewoon een 50inch nemen :) , ik zit er 4 meter vanaf en vind het perfect zo.
Of je LCD of plasma wil is een kwestie van kiezen, ze hebben allebei voor- en nadelen.
Bij de meeste "Plasma vs LCD" reviews die ik heb gelezen zeggen ze toch dat plasma beter is bij een groot beeld en LCD beter is bij een wat kleiner beeld. Nadeel is dat plasma wat meer stroom verbruikt maar plasma heeft over het algemeen wel een beter beeldkwaliteit ;)

Hangt er ook vanaf wat je ermee gaat doen he, ik gebruik mijn LCD alleen om Xbox360 games mee te doen. Films kijk ik echt af en toe en gewone kabel heb ik nog niet eens aangesloten... Kabel tv is gay.

Hangt er ook vanaf wat je ermee gaat doen he, ik gebruik mijn LCD alleen om Xbox360 games mee te doen. Films kijk ik echt af en toe en gewone kabel heb ik nog niet eens aangesloten... Kabel tv is gay.

Mja.. bij LCD kan ghosting voorkomen bij snel bewegende beelden :)

Mja.. bij LCD kan ghosting voorkomen bij snel bewegende beelden :)

Vroeger wel, nu niet meer of je moet een el cheapo nemen.

Mijn scherm heeft iets van 8ms, snel genoeg... Dat effect van gaming op LCD krijg je never nooit op een Plasma, is het niet direct genoeg voor.

En kans op inbranding als je continue hetzelfde spel doet (denk aan fifa scores rechtsboven, na x aantal uur zal het geheid inbranden).

LB12910-01gr.jpg

Uit mijn eigen winkel, maar vond hem te mooi om deze te laten gaan. De klok is echt dik!:cool:

Mooi klokkie Mighty :thumbs:

Jezus Mighty die is echt super vet... wat kost me dat grapje?

Terug
Naar boven