Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Al mijn iPhone 5 vrienden beklagen zich dat ze die gekocht hebben en niet de Nexus, enkelen zijn al overgeschakeld :D
Scherm is veel beter. Alles is ver voorop op Apple. Ding is 10x sneller.
De algehele gebruikservaring met android is naar mijn mening bagger.

Maar goed ik heb dan al 2-3 jaar een iPhone gehad voordat de gemiddelde android fanaat überhaupt een echte smarphone aanraakte :o

Heb zelf ook al iPhone gehad. Fantastisch, maar zeker niet het beste op de markt. Qua marketing wel natuurlijk. Maar goed die discussie is al 1000x gevoerd, ieder zijn ding ;-)

Je gebruikservaring met android is slecht omdat je gewerkt hebt met aangepaste versies zoals samsung en htc. Niet met zuivere android.

Al mijn iPhone 5 vrienden beklagen zich dat ze die gekocht hebben en niet de Nexus, enkelen zijn al overgeschakeld :D

Heb zelf ook al iPhone gehad. Fantastisch, maar zeker niet het beste op de markt. Qua marketing wel natuurlijk. Maar goed die discussie is al 1000x gevoerd, ieder zijn ding ;-)

Je gebruikservaring met android is slecht omdat je gewerkt hebt met aangepaste versies zoals samsung en htc. Niet met zuivere android.

Heb de nexus helaas nog nooit gezien.

Zou het ook nooit kopen omdat het van Samsung af komt.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DuUUapjVnW0 ?
iPhone lijkt overal toch beter uit te komen.. Ook in vgl met de samsung nexus

2qmkltz.jpg

fap-gif.gif

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DuUUapjVnW0 ?
iPhone lijkt overal toch beter uit te komen.. Ook in vgl met de samsung nexus

Thinner and lighter. Nope, beide al veel naast elkaar gelegd en klopt niet.
iPhone 5 is steviger wel, omdat hij niet meer volledig glas is.
Scherm Nexus 4 is veel gladder, touch werkt super, scherm kwaliteit oogt veel beter.
Camera iPhone is nipt beter.
Gemak: mini USB bij Nexus, bij iPhone moet je alweer andere kabeltjes en tussenstukjes halen.
Nexus véél sneller.
iOS is niet zo heel stabiel in vgl met deze Android.
Face unlock etc, veel nieuwe features zoals je in het filmpje ziet. iPhone blijft steeds hetzelfde, mensen kopen het toch wel.
Batterij: mijne gaat steeds tussen de 20 en 40 uur mee. Afhankelijk van gebruik.
Autolader: no prob, haal je overal. Bij de iPhone moet je alweer een nieuwe, zeer dure halen.

Die Nexus, toen ie eerst in mijn hand lag komende van iPhone 4s en Blackberry, leek het gigantisch. Na een week voelt het al zeer normaal, formaat is perfect. Als ik nu een iPhone vast heb denk ik 'tiens, klein scherm'

Nadeel: de telefoon is niet verkrijgbaar in België. Zou er wel komen dacht ik, maar tegen 500 euro ofzo. In Duitsland betaal je 350 tov 700 voor Apple...

Subjectieve vergelijkingen.
Nuja nogmaals, ieder wat hij wilt.

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 10:55 ----------

Anyway genoeg gezeik. Tijd voor pics. Belangrijkste aankopen laatste twee maand:

2psoxl0.jpg

Festina horloge. Heb altijd horloges gehad met lederen band etc. Nu eens dit. Kreeg er wel leder bij.
Zonnebril: aanvullend op mijn Wayfarer en gewone bril, nog een Ray Ban op sterkte.

Passat v5

a3r8.jpg

2n8aaaf.jpg

• Like
Waarderingen: DG80
jij gaat ook wel snel door je auto's heen of niet :P

jij gaat ook wel snel door je auto's heen of niet :P

Best wel laatste tijd ja haha, vanaf een maand na mn 18e toen ik mn rijbewijs had tot een half jaar geleden autos best lang gereden. Maar in het laatste half jaar een stuk of 4 denk

Auto's moeten rollen.

En hier zitten nu ook de wielen onder die ik nog van mn golf over had. hopelijk kunnen ze met deze auto erbij mee weg

Laatst bewerkt:
???

Nexus 4 is van Google.
De vorige werd gebouwd door Samsung maar daar waren ze niet zo heel tevreden over.

Ooh hij is van lg :D

Toch maar eens kijken. Niet dat ik van plan ben over te stappen, heb MacBook, Apple tv, Mac mini en 200+ euro aan Apps dus voor android voor mij interessant wordt moet het wel extreem goed zijn.

Thinner and lighter. Nope, beide al veel naast elkaar gelegd en klopt niet.
iPhone 5 is steviger wel, omdat hij niet meer volledig glas is.
Scherm Nexus 4 is veel gladder, touch werkt super, scherm kwaliteit oogt veel beter.
beide gorillaglas?
Camera iPhone is nipt beter.
Gemak: mini USB bij Nexus, bij iPhone moet je alweer andere kabeltjes en tussenstukjes halen.
Ik gebruik kabel enkel voor opladen, rest draadloos
Nexus véél sneller.
iOS is niet zo heel stabiel in vgl met deze Android.
nooit stabiliteits problemen
Face unlock etc, veel nieuwe features zoals je in het filmpje ziet. iPhone blijft steeds hetzelfde, mensen kopen het toch wel.
ios 7 is toch behoorlijk vernieuwend en al die random functies.. Overigens heb ik sinds iOS 6 al niet meer het idee dat ik dingen mis
Batterij: mijne gaat steeds tussen de 20 en 40 uur mee. Afhankelijk van gebruik.
idem iPhone, enkel bellen en sms'en gaat die van mij een week mee
Autolader: no prob, haal je overal. Bij de iPhone moet je alweer een nieuwe, zeer dure halen.
3rd party oplaad kabel kost een paar euro, idem voor een USB lader voor aansteker

Die Nexus, toen ie eerst in mijn hand lag komende van iPhone 4s en Blackberry, leek het gigantisch. Na een week voelt het al zeer normaal, formaat is perfect. Als ik nu een iPhone vast heb denk ik 'tiens, klein scherm'

Nadeel: de telefoon is niet verkrijgbaar in België. Zou er wel komen dacht ik, maar tegen 500 euro ofzo. In Duitsland betaal je 350 tov 700 voor Apple...

Subjectieve vergelijkingen.
Nuja nogmaals, ieder wat hij wilt.

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 10:55 ----------

Anyway genoeg gezeik. Tijd voor pics. Belangrijkste aankopen laatste twee maand:

2psoxl0.jpg

Festina horloge. Heb altijd horloges gehad met lederen band etc. Nu eens dit. Kreeg er wel leder bij.
Zonnebril: aanvullend op mijn Wayfarer en gewone bril, nog een Ray Ban op sterkte.

Neemt niet weg dat android wel goed is dat het bestaat omdat er anders geen concurrentie is. Helaas zijn er bedrijven zoals Samsung die kopiëren in plaats van innoveren wat gewoon geen enkele positieve effecten voor Apple heeft :o

Neemt niet weg dat android wel goed is dat het bestaat omdat er anders geen concurrentie is. Helaas zijn er bedrijven zoals Samsung die kopiëren in plaats van innoveren wat gewoon geen enkele positieve effecten voor Apple heeft :o

apple heeft ook gewoon alles gekopieerd van linux:o (apple draait tenslotten gewoon op een linux kernel)

je kan zeggen wat je wil maar ze jatten elkaars ideeën allemaal.

Terug
Naar boven