Thinner and lighter. Nope, beide al veel naast elkaar gelegd en klopt niet.
iPhone 5 is steviger wel, omdat hij niet meer volledig glas is.
Scherm Nexus 4 is veel gladder, touch werkt super, scherm kwaliteit oogt veel beter.
beide gorillaglas?
Camera iPhone is nipt beter.
Gemak: mini USB bij Nexus, bij iPhone moet je alweer andere kabeltjes en tussenstukjes halen.
Ik gebruik kabel enkel voor opladen, rest draadloos
Nexus véél sneller.
iOS is niet zo heel stabiel in vgl met deze Android.
nooit stabiliteits problemen
Face unlock etc, veel nieuwe features zoals je in het filmpje ziet. iPhone blijft steeds hetzelfde, mensen kopen het toch wel.
ios 7 is toch behoorlijk vernieuwend en al die random functies.. Overigens heb ik sinds iOS 6 al niet meer het idee dat ik dingen mis
Batterij: mijne gaat steeds tussen de 20 en 40 uur mee. Afhankelijk van gebruik.
idem iPhone, enkel bellen en sms'en gaat die van mij een week mee
Autolader: no prob, haal je overal. Bij de iPhone moet je alweer een nieuwe, zeer dure halen.
3rd party oplaad kabel kost een paar euro, idem voor een USB lader voor aansteker
Die Nexus, toen ie eerst in mijn hand lag komende van iPhone 4s en Blackberry, leek het gigantisch. Na een week voelt het al zeer normaal, formaat is perfect. Als ik nu een iPhone vast heb denk ik 'tiens, klein scherm'
Nadeel: de telefoon is niet verkrijgbaar in België. Zou er wel komen dacht ik, maar tegen 500 euro ofzo. In Duitsland betaal je 350 tov 700 voor Apple...
Subjectieve vergelijkingen.
Nuja nogmaals, ieder wat hij wilt.
---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 10:55 ----------
Anyway genoeg gezeik. Tijd voor pics. Belangrijkste aankopen laatste twee maand:
Festina horloge. Heb altijd horloges gehad met lederen band etc. Nu eens dit. Kreeg er wel leder bij.
Zonnebril: aanvullend op mijn Wayfarer en gewone bril, nog een Ray Ban op sterkte.