Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ooh hij is van lg :D

Toch maar eens kijken. Niet dat ik van plan ben over te stappen, heb MacBook, Apple tv, Mac mini en 200+ euro aan Apps dus voor android voor mij interessant wordt moet het wel extreem goed zijn.

Ja true. Keek er hard tegenop om al die shizzle over te zetten vanop iPhone, en dan het hele gedoe met gmail account en alles daar naartoe plaatsen. Bleek uiteindelijk direct gefixt te zijn.

Opladen kan ook draadloos met de Nexus (yes srs)
En is gorillaglas idd. Maar laat hem niet vallen want dan is ie weg :o
Op dat vlak is iPhone beter nu met de 5, net iets steviger. Nexus is voor- en achterkant glas.

Ja true. Keek er hard tegenop om al die shizzle over te zetten vanop iPhone, en dan het hele gedoe met gmail account en alles daar naartoe plaatsen. Bleek uiteindelijk direct gefixt te zijn.

Op dat vlak is iPhone beter nu met de 5, net iets steviger. Nexus is voor- en achterkant glas.

iPhone 5 heeft op de achterkant ook glas, volgens mij kun je volledige frame afschrijven als dat kapot gaat :roflol:

Nja t overzetten is niet het probleem meer de onderlinge communicatie tussen mijn apparaten.

Vond ik zo grappig met de iphone 4(s), voor en achter glas dan lopen ze te zeiken dat er een barst in komt als ie valt, nu bij de 5 is het van aluminium, eindelijk van het barsten af en dan lopen ze weer te b**chen dat er krassen op komt en willen ze toch weer glas.

Vond ik zo grappig met de iphone 4(s), voor en achter glas dan lopen ze te zeiken dat er een barst in komt als ie valt, nu bij de 5 is het van aluminium, eindelijk van het barsten af en dan lopen ze weer te b**chen dat er krassen op komt en willen ze toch weer glas.

Op de 4 heb ik anders ook zat krassen..

Is alleen bij de zwarte iPhone dat je de krassen echt ziet

Best wel laatste tijd ja haha, vanaf een maand na mn 18e toen ik mn rijbewijs had tot een half jaar geleden autos best lang gereden. Maar in het laatste half jaar een stuk of 4 denk

Auto's moeten rollen.

En hier zitten nu ook de wielen onder die ik nog van mn golf over had. hopelijk kunnen ze met deze auto erbij mee weg

Bmw 1 niet goed bevallen?

Zo'n V5 lust wel een aardig slokje benzine is het beklag wat ik van kennissen hoor, maar zeker leuk speelgoed! Ik zou nog wel eens een V6 of leuk turbo blok willen, maar blijft dromen voorlopig.. :(

Afgelopen zaterdag m'n Peugeot 207 1.6 THP Feline Turbo laten chippen, van 150PK/240nM naar 190PK/300nM :) Rijd nog beter dan hij al deed, accelereert nog sneller, ook vanaf 130 accelereert hij nog echt snel :) Daarbij zal de auto bij normaal rij gedrag, zuiniger moeten zijn. Morgen of vrijdag komt er nog een K&N filter.

Afgelopen zaterdag m'n Peugeot 207 1.6 THP Feline Turbo laten chippen, van 150PK/240nM naar 190PK/300nM :) Rijd nog beter dan hij al deed, accelereert nog sneller, ook vanaf 130 accelereert hij nog echt snel :) Daarbij zal de auto bij normaal rij gedrag, zuiniger moeten zijn. Morgen of vrijdag komt er nog een K&N filter.

Dat is wel een supersonischeracetjipallezMHR dan? Omdat je er 40pk bij hebt door enkel een andere chip lololol

BOPBOP gassen

Leuk, maar ga dat zuiniger maar snel vergeten;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verder is mijn Popeye shirt er nog steeds niet :mad:

Brengen ze de post in Bulgarije nog met de fiets naar de grens???

Leuk, maar ga dat zuiniger maar snel vergeten;)

Ik hoorde ook dat als je je auto laat chippen dat hij zuiniger was? Ik heb het zelf nog niet gedaan maar was er wel over aan het twijfelen.
Collega zei dat je auto zuiniger werd en sneller maar die combinatie leek me beetje te mooi om waard te zijn. Weet niet of jij er meer van weet?

Ik hoorde ook dat als je je auto laat chippen dat hij zuiniger was? Ik heb het zelf nog niet gedaan maar was er wel over aan het twijfelen.
Collega zei dat je auto zuiniger werd en sneller maar die combinatie leek me beetje te mooi om waard te zijn. Weet niet of jij er meer van weet?

Als je er hetzelfde mee blijft rijden dan wordt hij vaak softwarematig beter afgesteld en is hij per saldo inderdaad vaak iets zuiniger. Maar je laat je auto niet chippen om er hetzelfde of zuiniger mee te gaan rijden. Dus uiteindelijk zul je gewoon iets minder zuinig gaan rijden.

Hij is zuiniger bij hetzelfde rijgedrag ;) Maar de meeste die laten chippen duwen ook wat harder op het gas.
Dus ja, daar gaat je voordeel :)

Ik wacht op de Nexus 5 als nieuwe mobiel, pure Android werkt perfect.

Zo'n V5 lust wel een aardig slokje benzine is het beklag wat ik van kennissen hoor, maar zeker leuk speelgoed! Ik zou nog wel eens een V6 of leuk turbo blok willen, maar blijft dromen voorlopig.. :(

Ja heb er voor 102 euro benzine in gegooid. Ben al niet gewend benzine te tanken. hopelijk haal ik wel de 600km met een tank. Op de snelweg is hij ook niet heel zuinig met hard rijden

Terug
Naar boven