XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

echt zo fout die overhemden waarvan de boord/eind vd mouw een printje heeft of andere kleur, man man als je jezelf later terugziet :o Het is wel aanlokkelijk voor de gebruinde vrouwelijke wederhelft met te lange nepnagels(en dito wimpers).

echt zo fout die overhemden waarvan de boord/eind vd mouw een printje heeft of andere kleur, man man als je jezelf later terugziet :o Het is wel aanlokkelijk voor de gebruinde vrouwelijke wederhelft met te lange nepnagels(en dito wimpers).

:roflol: Je hoeft die mouwen niet op te vouwen/stropen toch :)

Edit: ben het eigelijk wel met je eens.. Zat in de checkout dus heb hem gewijzigd voor volledig wit

unknowndbb rijke tata

godverk*tjes, je gaat toch niet in een overhemd met burberry print rondlopen? koop dan gewoon een simpele witte.

:roflol: Je hoeft die mouwen niet op te vouwen/stropen toch :)

Edit: ben het eigelijk wel met je eens.. Zat in de checkout dus heb hem gewijzigd voor volledig wit

Koop jij srs overhemden online? Die dingen moet je echt passen imo

Buiten xyxy, want die lift niet, dus pas zonder problemen in een S

Idd, prijsjes van niks op die website.

Haha, hmm.. nou laat maar weten over een weekje dan.

Net even bij de maten gekeken en die dingen gaan mij nooit passen, verhouding schouder/borst is helemaal zoek bij de shirts daar.

Toch wel risky zo alles te kopen via een webshop, bijna niets past en zit mooi.

zolang er een fatsoenlijke retour-procedure is dat net zo "risky" als bij een gewone winkel.

Iemand die de website van Unknown ook voor mij heeft toevallig? :)
Ben nog op zoek naar een paar broeken en eventueel shirts.
2 overhemden maatje M ben ik uitgegroeid (eindelijk) dus die zouden ook van pas komen!

Iemand die de website van Unknown ook voor mij heeft toevallig? :)
Ben nog op zoek naar een paar broeken en eventueel shirts.
2 overhemden maatje M ben ik uitgegroeid (eindelijk) dus die zouden ook van pas komen!

Zou er maar nog niet bestellen.

Zie een paar sites met goede reviews maar ook veel sites met reviews dat de kwaliteit k*t is.
Mocht ik de spullen hebben dan kan ik het laten weten als je wil?

Terug
Naar boven