MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Zou er maar nog niet bestellen.

Zie een paar sites met goede reviews maar ook veel sites met reviews dat de kwaliteit k*t is.
Mocht ik de spullen hebben dan kan ik het laten weten als je wil?

Zou ik op prijs stellen man, bedankt! ;)
Overhemden vinden is niet zo'n probleem overigens, maar voor broeken moet ik toch wel flink rond zoeken meestal.

In geen jaren heb ik meer snoep gekocht. Wil de goeie oude tijden weer herbeleven... :D

Haribo Pasta besteld in verschillende smaken (cola, appel en aardbei). Totaal: 450 stuks.

=230&hei=230&fmt=jpeg&qlt=80,1&op_sharpen=0&resMode=sharp2&op_usm=1,1,6,0&iccEmbed=0&printRes=72.jpg

en

Bubble'n Roll, kauwgom 1.80 meter lang, ook 3 smaken. Totaal: 9 stuks.

bubble-n-roll.jpg

Die hebben ze ook bij de sligro, tot nu toe elke keer weten te weerstaan omdat 1 zo'n doos garant staat voor meerdere dagen misselijk zijn

Gevoelige tanden met die zure matten

spuilletjes.jpg
EDIT en daar is deel 2
image.jpg

De helft mist... maar goed :o

Laatst bewerkt:
In geen jaren heb ik meer snoep gekocht. Wil de goeie oude tijden weer herbeleven... :D

Haribo Pasta besteld in verschillende smaken (cola, appel en aardbei). Totaal: 450 stuks.

=230&hei=230&fmt=jpeg&qlt=80,1&op_sharpen=0&resMode=sharp2&op_usm=1,1,6,0&iccEmbed=0&printRes=72.jpg

en

Bubble'n Roll, kauwgom 1.80 meter lang, ook 3 smaken. Totaal: 9 stuks.

bubble-n-roll.jpg

WTF ik ben zo jaloers... vooral op die laatste en je hebt er ook nog 9. Taste explosion :D

In mijn leven heb ik al meerdere tondeuzes versleten, maar philips headgroom is echt de shit:cool:

qc5550-headgroom.jpg

remington all the way.

Nee niet geproefd.
[Link niet meer beschikbaar]

Helaas, dat is niet de echte echte.. Karma anyway.

De originele is zo extreem zuur dat je er gewoon van schrikt. Niet iedereen kan ze eten, staan ook leuke youtube van online. Helaas nergens meer kunnen kopen, omdat ze schadelijk voor de smaakpapillen konden zijn heb ik mij laten vertellen...

Terug
Naar boven