Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

De sticker juist laten zitten. Petten werden vroeger alleen door de lagere klasse gedragen. Als vorm van rebellie zijn sommige betergesitueerde heren ook een pet gaan dragen en dat werd destijds zo hip gevonden dat het aangeslagen is en het nu eigenlijk het enige hoofddeksel dat nog gedragen wordt.

Als je nu dus wil laten zien dat je over historisch bewustzijn beschikt dan laat je net als de n*gers uit de hood je sticker zitten. Want je weet neem ik aan dat ze die sticker lieten zitten omdat ze zo weinig geld hadden dat het statusverhogend was als je kon laten zien dat je een nieuwe pet kon aanschaffen.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
U mirin?

Nice! Ik heb winter muts van mitchell&ness in Chicago Bulls style. En een shitload aan new era's. Doe nu enkel op als het regent :o Maar volgende week komt mijn Los Santos cap, en die gaat sws op.

Alleen die bishes van tegenwoordig die de pimp willen spelen met duckface en allez.. **** dem bishes :army:

Tegenwoordig laten de hood n**gers zelfs de kaartjes aan de pet zitten en dragen hem gewoon

GTA V en een macbook air, lol.

Donsjasje

voor tijdens het kamperen.

42085_1.jpg

nieuwe bindingen

• Like
Waarderingen: Tsn
samsung-galaxy-s4-zwart-voorkant.png

:woot:

Deed al 3 jaar met m'n Galaxy S, alleen het besturingssysteem geupgrade, maar nu was ik toch echt aan een nieuwe toe.

waarom vraag ik het ook.....

Laatst bewerkt:
nieuwe bindingen

Nice!

Hahaha baas :p

http://static.mobiel.kpn.com/toestellen/270x220/samsung-galaxy-s4-zwart-voorkant.png

:woot:

Deed al 3 jaar met m'n Galaxy S, alleen het besturingssysteem geupgrade, maar nu was ik toch echt aan een nieuwe toe.

S3? Prima telefoon, al ebn ik hem na meer dan een jaar al wel beu. Maar hij stelt zeker niet teleur, enige dikke minpunt vind ik de kwaliteit vd behuizing/scherm. Scherm zit helemaal onder de krassen en achterkant ziet er ook niet meer uit, terwijl ik er toch altijd heel zuinig op ben.

S4!

Terug
Naar boven