Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ideale schoen om mee te squatten en deadliften inderdaad :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

slicke patta's eindelijk binnen

xd

50b.jpg

zijn inderdaad mooie schoentjes daar.

tenminste als je full-time homo wilt gaan worden.

Wejooo YOGI, ik had al die bash comments niet gepikt man. Niks mis met ju all-stars hoor. lekker DL'en :P

23 inc led monitor en draadloos toetsebord.
Ideaal thuis voor op de laptop

lolwut, srs? Apart scherm EN toetsenbord om voor je laptop te gebruiken?

Heb een 13 inch laptop.

En moet nu voor school, workflow's enz maken. Dan heb je wel een groot scherm nodig:D
Maar het bevalt goed. 120 euro voor een led scherm. Prachtig beeld.

Ik snap dit niet, waarom moet je zo enorm naar buiten treden dat je homo bent?
Ik heb nog nooit een filmpje gezien of in real life mee gemaakt dat een hetro zo doet.
Waarom steeds maar weer zeggen "ik ben homo, laat me" als je niks zegt dan zegt niemand ook iets.
Tenzij je het uitlokt, benadrukt of zo enorm provocerend gedraagt.
Ik heb niks tegen homo's die "normaal" doen, maar dit gadverdamme.... "laat me"

Maar goed dat is offtopic!
Deadliften op blote voeten!

Heb ik ook, beeldscherm van laptop doet t niet, dus ander beeldscherm. Laptop staat ergens anders dus ander toetsenbord.

Je laptop staat ergens anders dan wat? Laptop heb je toch om te verplaatsen, anders kon je net zo goed desktop kopen

Heb een 13 inch laptop.

En moet nu voor school, workflow's enz maken. Dan heb je wel een groot scherm nodig:D
Maar het bevalt goed. 120 euro voor een led scherm. Prachtig beeld.

Aha oke begrijpelijk. 13 inch valt niet lang mee te werken, laat staan een verslag ofzo typen

Je laptop staat ergens anders dan wat? Laptop heb je toch om te verplaatsen, anders kon je net zo goed desktop kopen

Aha oke begrijpelijk. 13 inch valt niet lang mee te werken, laat staan een verslag ofzo typen

Heb er 3 jaar verslagen op getypt. Maar nu gaat het niet meer. Merk dat mn ogen een stuk slechter zijn geworden.

Terug
Naar boven