Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

tja.............aangezien ik in maart 2006 Nederland heb verlaten, om mijn toekomst te bouwen op de warme Cariben.........daar betalen ze nog steeds met GULDENS!!
:D:p

lol-46383.jpg

je bent te breed :p, bij mij hangt hij net tot aan het onderste kwartje van mijn kont. Vind dat al behoorlijk lang want al mijn tshirts zijn korter maar alle vorige hemden die ik ooit al heb uitgeprobeerd hangden nog lager dus toch maar gekocht

Nice dan toch? prijs vind ik trouwens meevallen, tegenwoordig betaal je gewoon veel voor dat soort dingen, meestal nog iets meer ook.
Ik Ben toen in dezelfde winkel wel geslaagd met een andere blouse, merk Die For it, euro of 60, zat als gegoten [imiddels minder]. En heb zojuist per ongeluk zo'n plastic ding ervan doormidden gebroken die in de kraag zitten. :(

Haal meestal mn kleding bij Men at work tegenwoordig

...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice dan toch? prijs vind ik trouwens meevallen, tegenwoordig betaal je gewoon veel voor dat soort dingen, meestal nog iets meer ook.
Ik Ben toen in dezelfde winkel wel geslaagd met een andere blouse, merk Die For it, euro of 60, zat als gegoten [imiddels minder]. En heb zojuist per ongeluk zo'n plastic ding ervan doormidden gebroken die in de kraag zitten. :(

Haal meestal mn kleding bij Men at work tegenwoordig

ziet er een mooie winkel uit, helaas hebben ze geen filliaal in gent :(

Brugge kan ik ook komen met trein (wel 3,5 uur... pfff).

Vast wel, maar ik had al met de Belgen afgesproken dat we zouden shoppen in Brugge of Gent. In Amsterdam zit ie ook, we kunnen ook met z'n allen hier gaan shoppen, ga je mee dan Jonko?

Shoppen :roflol:
Als een vriendin het aan mij vraagt krijg ik al rillingen over de rug... 2 uur lang vrouwenschoenen beoordelen gevolgd door koffie en dan weer 5 uur lang kleren :treuren::angstig:

Shoppen :roflol:
Als een vriendin het aan mij vraagt krijg ik al rillingen over de rug... 2 uur lang vrouwenschoenen beoordelen gevolgd door koffie en dan weer 5 uur lang kleren :treuren::angstig:

is toch nog leuk? Together in de pashokjes, together out the pashokjes :D

weekendje marbella iemand?

Terug
Naar boven