Enjee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb gister deze gekocht:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()

Mijne zijn ook wel wat anders dan op die foto.
Had er trouwens nog niet over nagedacht om bij Ed's gym te gaan kijken maar misschien ga ik idd wel... Mini-meeting!
Zal m'n schoenen niet aandoen dan.
Trouwens, back on-topic maar weer? Het lijkt nu meer het 'Nieuwe schoenen van flower'-topic dan het 'Je hebt iets nieuws gekocht...'-topic.![]()

TOMMY HILFIGER e-Shop - NETHERLANDS - Sabim shirt l/s -
sry, ik kon het niet laten!! forgive me like i would forgive myself maar khad een zwart hemd nodig (zomaar) en meedat zwarte hemden mij altijd gigantisch te groot zijn had ik toch deze eens gepast voor de fun en heb er dan maar een medium van gekocht. Expensive maarjah voor 1 keertje moet het toch kunnen niet?
TOMMY HILFIGER e-Shop - NETHERLANDS - Sabim shirt l/s -
sry, ik kon het niet laten!! forgive me like i would forgive myself maar khad een zwart hemd nodig (zomaar) en meedat zwarte hemden mij altijd gigantisch te groot zijn had ik toch deze eens gepast voor de fun en heb er dan maar een medium van gekocht. Expensive maarjah voor 1 keertje moet het toch kunnen niet?

gvd, die heb ik ook geprobeert, de witte.... vind em mooi, maar zat bij rug niet fijn, M en L niet, XL zag eruit of ik een n**a aan et imiteren was door de lange mouwen en omdat ie tot me kniee-en kwam.![]()

gvd, die heb ik ook geprobeert, de witte.... vind em mooi, maar zat bij rug niet fijn, M en L niet, XL zag eruit of ik een n**a aan et imiteren was door de lange mouwen en omdat ie tot me kniee-en kwam.![]()
, bij mij hangt hij net tot aan het onderste kwartje van mijn kont. Vind dat al behoorlijk lang want al mijn tshirts zijn korter maar alle vorige hemden die ik ooit al heb uitgeprobeerd hangden nog lager dus toch maar gekochtTOMMY draag ik nog regelmatig!
dit shirt wil ik wel hebben.............James Dean!!!
TOMMY HILFIGER e-Shop - NETHERLANDS - Geve cn tee s/s -
zelfs dat hemd vond ik overduur 
voor een tshirt 69 euro neertellen gaat me toch wat te verzelfs dat hemd vond ik overduur
![]()

ik had het ook over HEBBEN.............niet KOPEN!
ik wacht meestal op aanbiedingen, met Koninginnedag nog 2 blouses gekocht voor 10 gulden het stuk!
( eerlijk gezegd maakt het me ook geen reet uit of het immitatie is)
![]()