- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat het een Arab is en dat nou eenmaal k*tvolk is. (No offence)
'Laatste deel heeft ook besloten aan te komen
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Welke vrouw?Waar hou jij je allemaal mee bezig..krijg je te weinig coïtus van je vrouw ofzo
.vanochtend mijn brinta shake vol over mijn keyboard gegooid met als resultaat dat de verlichting dood is, en een paar toetsen vastzitten, plakken en/of defect zijn
Zocht eigenlijk al een tijdje naar een excuus om een nieuw en mechanisch toetsenbord te halen. Dus dit was het moment. Mijn oude logitech G11 heeft toch bijna 6 jaar trouwe dienst gedaan.
Deze net besteld: Corsair Vengeance K70 mechanical keyboard met de cherry red keys. Flink onderzoek gedaan en ook gekeken naar borden met de Cherry brown en de cherry blue keys , maar kwam toch hierop uit. Kan niet wachten.
Ik heb trouwens in tegenstelling tot onderstaand plaatje wel de NA indeling, dus lange linkershift en horizontale enter
http://content.hwigroup.net/images/products/xl/186715-9.jpg

Lijkt me toch niet dat er veel verschil in toetsenborden zit,
Lol mijn huidige toetsenbord wordt nu al ik schat 9 jaar intensief gebruikt, en heeft al heel wat roidrages tijdens het gamen mee gemaakt. Vaak m'n knokkels op kapot geslagen ook. Werkt nog steeds perfect, is nog merkloos ook![]()
Lol mijn huidige toetsenbord wordt nu al ik schat 9 jaar intensief gebruikt, en heeft al heel wat roidrages tijdens het gamen mee gemaakt. Vaak m'n knokkels op kapot geslagen ook. Werkt nog steeds perfect, is nog merkloos ook![]()