XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

On-topic please, niet teveel off-topic slow chat hier.

tattaman y u mad

sennheiser_cx-300_2_5mm_earphones.jpg

Skir dit Emre, skirre actie hoor.

.

Laatst bewerkt:
vanochtend mijn brinta shake vol over mijn keyboard gegooid met als resultaat dat de verlichting dood is, en een paar toetsen vastzitten, plakken en/of defect zijn

Zocht eigenlijk al een tijdje naar een excuus om een nieuw en mechanisch toetsenbord te halen. Dus dit was het moment. Mijn oude logitech G11 heeft toch bijna 6 jaar trouwe dienst gedaan.

Deze net besteld: Corsair Vengeance K70 mechanical keyboard met de cherry red keys. Flink onderzoek gedaan en ook gekeken naar borden met de Cherry brown en de cherry blue keys , maar kwam toch hierop uit. Kan niet wachten :).

Ik heb trouwens in tegenstelling tot onderstaand plaatje wel de NA indeling, dus lange linkershift en horizontale enter

186715-9.jpg

vanochtend mijn brinta shake vol over mijn keyboard gegooid met als resultaat dat de verlichting dood is, en een paar toetsen vastzitten, plakken en/of defect zijn

Zocht eigenlijk al een tijdje naar een excuus om een nieuw en mechanisch toetsenbord te halen. Dus dit was het moment. Mijn oude logitech G11 heeft toch bijna 6 jaar trouwe dienst gedaan.

Deze net besteld: Corsair Vengeance K70 mechanical keyboard met de cherry red keys. Flink onderzoek gedaan en ook gekeken naar borden met de Cherry brown en de cherry blue keys , maar kwam toch hierop uit. Kan niet wachten :).

Ik heb trouwens in tegenstelling tot onderstaand plaatje wel de NA indeling, dus lange linkershift en horizontale enter

http://content.hwigroup.net/images/products/xl/186715-9.jpg

Onderzoek naar wat? Lijkt me toch niet dat er veel verschil in toetsenborden zit, mss op de gevoeligheid van de toetsen na maar veel onderzoek lijkt me dat niet
En verheugen op een keyboard???

Naar toetsenborden

Lijkt me toch niet dat er veel verschil in toetsenborden zit,

Jawel

mss op de gevoeligheid van de toetsen na

Onder andere

maar veel onderzoek lijkt me dat niet

Er is meer dan alleen gevoeligheid

En verheugen op een keyboard???

Als je toetsenbord maar half werkt en je moet veel typen verheug je je op een nieuwe ja

En even zonder gein, het verschil tussen mechanische en rubber dome toetsenborden is aanzienlijk. Ook het verschil tussen de red/blue/brown/black etc.. cherry knoppen is groot. En bij dagelijks gebruik is dat idd goed merkbaar, waardoor het voor mij een belangrijke keuze was ergonomisch gezien

mechanisch FTW.......

Lol mijn huidige toetsenbord wordt nu al ik schat 9 jaar intensief gebruikt, en heeft al heel wat roidrages tijdens het gamen mee gemaakt. Vaak m'n knokkels op kapot geslagen ook. Werkt nog steeds perfect, is nog merkloos ook :p

Lol mijn huidige toetsenbord wordt nu al ik schat 9 jaar intensief gebruikt, en heeft al heel wat roidrages tijdens het gamen mee gemaakt. Vaak m'n knokkels op kapot geslagen ook. Werkt nog steeds perfect, is nog merkloos ook :p

Haha doe ik ook vaak, altijd wel hoop toetsen die er dan uitvliegen waarna ik al onmiddellijk spijt heb omdat ik 10min bezig om die toetsen er goed in te krijgen..

Wellicht heb ik dan hetzelfde gevoel dat vrouwen ondervinden wanneer ze iets kapotgooien uit frustratie maar ze het eig zelf mogen opruimen.

Ik heb meerdere toetsenborden daardoor versleten.

T werd wat prijziger toen ik mijn pc ingeruild had voor een laptop :roflol:

Terug
Naar boven