Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Naar toetsenborden

Jawel

Onder andere

Er is meer dan alleen gevoeligheid

Als je toetsenbord maar half werkt en je moet veel typen verheug je je op een nieuwe ja

En even zonder gein, het verschil tussen mechanische en rubber dome toetsenborden is aanzienlijk. Ook het verschil tussen de red/blue/brown/black etc.. cherry knoppen is groot. En bij dagelijks gebruik is dat idd goed merkbaar, waardoor het voor mij een belangrijke keuze was ergonomisch gezien

ik heb nu ook net een klein weekje een mechanisch toetsenbord:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...t-moet-showen-50087/index961.html#post8042458

en zo'n ding typt een gamet echt heerlijk. Heb zelf ook met cherry mx red toetsen. Had eigenlijk de browns willen hebben maar kwam die niet veel tegen. (iig niet in uitvoeringen die ik wou)

2 truien nu de winter eraan komt brrrrrrr

large].jpg

large].jpg

Degelijk :)

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 07:57 ----------

sweater-met-sjaalkraag--274207-bluedark_psfront1.png

5-pocket-met-faded-shades--273410-greydark_psfront1.png

• Like
Waarderingen: LM
goed gezien :)

Dikke truien zijn fijn
Lijkt je buffer

Dikke truien zijn fijn
Lijkt je buffer

Dus jij loopt ook op dit soort schoenen?

new+rock+space+laarzen.jpg

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 10:02 ----------

Mooi :thumbs:

Bevallen de jeans van the sting je een beetje? Zie daar wel vaker leuke broeken staan voor een goeie prijs, was er wel benieuwd naar.

Ja waren maar 5 tientjes. Is overigens mijn eerste broek ooit v/d sting. Het is ook nog eens stretch, dus rekt lekker mee op de quads en glutes :)

Ik loop op schoenen die jij niet kunt betalen man :roflol:

Dus jij loopt ook op dit soort schoenen?

http://3.bp.blogspot.com/-rhQN_3EOC.../1nFUV0wGmfM/s1600/new+rock+space+laarzen.jpg

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 10:02 ----------

Ja waren maar 5 tientjes. Is overigens mijn eerste broek ooit v/d sting. Het is ook nog eens stretch, dus rekt lekker mee op de quads en glutes :)

Dat zijn leuke prijzen, stretch klinkt ideaal! Binnenkort daar ook maar eens kijken als m'n huidige broeken te klein worden.

Wildrundvleespakket 8 kg (2-persoonsporties)

Gewicht pakket: 8 kg
Kiloprijs: € 13,-
Samenstelling:
- haas
- entrecote
- biefstuk
- rosbief
- rib-, braad-, stooflappen
- soepvlees
- schenkel
- gehakt
- worst
- hamburgers
- tartaar

Hnnnngggg. Ben benieuwd, wilde dit al zo lang s doen, maar moest eerst een grotere diepvries hebben :D

wildrundvlees.nl

Gelijk wat botten en orgaanvlees voor de hondjes.

Terug
Naar boven