MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Is het een dingetje dat je boven je cappuccino houdt als je er cacaopoeder overheen strooit zodat je een smiley op je cappucino hebt?

DBB en de zoektocht naar de functie van het blauwe smiley voorwerp.
Nu in de bioscoop.

:roflol:

denk toch dat het een vliegenmepper is

Is het een voetbal?

Het is inderdaad om hamburgers mee te flippen, maar porterhouse heeft hem waarschijnlijk gekocht om als vliegenmepper te kunnen gebruiken

Ik vind het wel een leuk ding.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een bakspaan of hoe noem je zoiets, vond hem wel leuk.

Is dat een complete computer?
Ja, hoezo?

Nog toegevoegd:
- Seagate 2TB HDD(eigenlijk een SSHD maar goed ...) want zo'n SSD van 250GB gaat wss snel vol zijn.
- Corsair Hydro 55, CPU waterkoeler, al is het maar omdat die intel stock cooler gewoon lelijk is en ik een groot raam heb en mooi uitzicht wil :p

Heb al een deel hier liggen, aant wachten op Grafische kaart, SSD en RAM

Misschien nog CCFL inzetten, moet zoiezo kabels bij kopen voor de fans, slecht 2 aansluitingen en alle 2 in gebruik door CPU cooler doordat de fan en waterpomp apart moeten aangesloten worden ... meteen een fantsoenlijk gesleevde ATX kabel en stofraampje meebestellen :)

8 GB Ram latje voor mijn Samsung laptop (530U3B-A03)
12GB nu :cheer:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Link naar product: klik

heb je wel 64bit |OS

Ik vraag me af of je er überhaupt veel van gaat merken. Volgens mij zijn Photoshop/ andere editing programma's de grootste RAM verbruikers maar verder lijkt mij 4 gb (zeker in laptop) voldoende!?

Yup 64 bit.

Ik merk er idd wel wat van. Het gebeurde geregeld dat de CPU op 2% stond en het RAM idle tegen de 70% hing. Google Drive, Dropbox, Skydrive etc + Windows 7 natuurlijk. Als ik dan snel een Excel opende bewoog de muis cursor gewoon met schokken over het beeld.

Daarnaast Lightroom/Photoshop ik geregeld als ik snel een foto nodig heb. Voor echte fotobewerking heb ik een desktop i7 met 16 GB RAM. De i3 met 4GB RAM in mijn laptop had het soms wel moeilijk als ik de RAW's van mijn 5DMKII snel wou bekijken en nabewerken.

68€ is een aanvaardbare upgrade :)

29ksxfb.jpg

foto gemaakt alles.

wow, geladen met 2 HELE grammen patente beta-alanine! :O wow

Terug
Naar boven