XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Gewoon China uurwerk met merk erop geplakt
niet slecht ofzo

Zaterdag werken schiet idd niet op :p Laat maar weten over je zwart-wit plan, ben benieuwd wat ie zegt

Hij stemt er mee in, omdat hij graag ook een aantal nieuwe leden wil. Nu moet ik dus mijn service zien te verkopen :P Wat zouden jullie betalen voor 2 uurtjes les waarin de basics van krachttraining, oefeningen en voeding worden uitgelegd? Als beginner zijnde dan.

Hij stemt er mee in, omdat hij graag ook een aantal nieuwe leden wil. Nu moet ik dus mijn service zien te verkopen :P Wat zouden jullie betalen voor 2 uurtjes les waarin de basics van krachttraining, oefeningen en voeding worden uitgelegd? Als beginner zijnde dan.

20 euries

Chill dat die ermee instemt! Ga je dan wel wit voor hem werken of wat?

Hmm 20 euries als je een skeare tata bent ja. Probeer dan meteen pakketten te verkopen, zeg introductie KT 2 lesjes 25 euro, 5 lessen 55 euro

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Ruig
2cgzy8h.jpg

hoe ****ing achterlijk zijn jullie

is da voor pannenkoek omgooien?

het is een bakspaan

om burgers mee te flippen enzo

Als het is om je kont mee af te vegen na het schijten gebruik ik echt liever wc-papier.

Terug
Naar boven