XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

EricR 128
Homer17 90
Ironmind 72
Mighty 70

Volgens mij heel duidelijk waar het geld zit. Eric overduidelijk winnaar met nieuwe spullen te showen :D

laarzen.jpg

Mijn droomlaarzen die vorig seizoen nieuw in de le ballon waren, maar toen nog :help:160,- :haar::no: koste, en nu.. 109,95!!!:grinny::banana:

ZE ZIJN VAN MIJ!!!!! :D:D:D

nu nog een spannend kleedje :eyebrow:

Net bij de Slegte ofzoiets [boekenzaak] binnengeweest, en vond een paar pareltjes bij de 2e hands afdeling:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

0938045326.01.LZZZZZZZ.jpg

51BE3VMKMBL._AA240_.jpg

30 pleuro totaal

deze zag ik er ook nog staan:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en nog wat interessante boeken, maar die haal ik allemaal bij mn volgende bezoek. Had maar genoeg bij voor de eerste 3 boeken.

Nice jonko, met je verjaardag je eigen ketllebells :D?

Nice jonko, met je verjaardag je eigen ketllebells :D?

soon hopelijk, ligt aan hoeveel ik de komende 2 maanden verdien :p

op amazon betaal je een kleine 110 dollar voor de 3 boeken btw, dan heb je ze nog niet eens hier :p
Concepts of athletic training kost in NL normaal 70 pleuro zag ik net staan :roflol:

Goed idee, hier is er ook een De Sleghte. Ik ga zoeken naar bb boeken
kettlebell spreekt me niet echt aan. ;)

Ik heb deze morgen op Amazon deze 2 bb boeken besteld, omdat de dollar zo laag staat nu :

"The New Encyclopedia of Modern Bodybuilding : The Bible of Bodybuilding, Fully Updated and Revised" Arnold Schwarzenegger

"Extreme Muscle Enhancement: Bodybuilding's Most Powerful Techniques" Carlon M. Colker

Voor 42 Euro (incl verzendkosten)

Waar laat je de dvd speler als je je tv ophangt denk ik;)

Heb zelf een redelijk laag maar breed meubel gekocht... en de tv opgehangen erboven, ziet er echt uber uit.

Zou geen glazen iets ofzo eronder zetten, maarja smaken verschillen.

En de bekabeling in de muur weggewerkt? Is wel klote dat een jaartje of twee geleden net de living een re-style incl nieuw behang heeft gekregen en ik dus nu niet die bekabeling mooi kan wegwerken.. of iemand tips?

Terug
Naar boven