AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik snap het niet...

Then again snap ik jouw sws niet retarded persoon :)

Moet je niet ergens rijtjeshuizen gaan bezetten met je bontkraag/guccipet dragende buddies? of even een nieuw topic openen over hoeveel geld papa heeft en hoe zielig jij eigenlijk ben applefanboy? Dat papa je geen centjes meer wilt geven en dat je zodoende je kadaver moest prostitueren bij de bontkraagjes?

Over hoe je kuurtje babyolie niet helemaal aansloeg en je eigenlijk alsnog een prutser bent en blijft

snap eigenlijk niet waarom je me post veranderd heb...

Kleuter :)

Ik snap het niet...

Moet je niet ergens rijtjeshuizen gaan bezetten met je bontkraag/guccipet dragende buddies? of even een nieuw topic openen over hoeveel geld papa heeft en hoe zielig jij eigenlijk ben applefanboy? Dat papa je geen centjes meer wilt geven en dat je zodoende je kadaver moest prostitueren bij de bontkraagjes?

Over hoe je kuurtje babyolie niet helemaal aansloeg en je eigenlijk alsnog een prutser bent en blijft

Stephen-Colbert-Popcorn.gif

Ik snap het niet...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik snap het niet...

Je hoeft t niet te snappen, lm doet dat wel :roflol:

Maar je plotselinge frustratie is wel bijzonder

Je hoeft t niet te snappen, lm doet dat wel :roflol:

Maar je plotselinge frustratie is wel bijzonder
Aha toch zou ik het waarderen als je lekker iemand anders gaat lastigvallen.

mhaw frustratie is het niet ik kan gewoon niet zo goed tegen jouw type mensen :)

Aha toch zou ik het waarderen als je lekker iemand anders gaat lastigvallen.

mhaw frustratie is het niet ik kan gewoon niet zo goed tegen jouw type mensen :)

Volgens mij probeerde je lm te white knighten, dacht je dat ik je diste omdat je m niet snapte en moest je vervolgens even je frustratie kwijt om je status van alphamannetje te benadrukken.

Ik hou overigens niet van mensen met een laag iq dus denk dat ik ook wel kan zeggen dat t me een worst zal wezen wat jij van mij vindt.

Laatst bewerkt:
Ik snap het niet...

Wat is er mis met babyolie? Gebruik het srs vaak in bad:o

LOl wat een kinderachtig gesprek hier.
trouwens ,ik ben beter.

bek houwe of iets posten wat je gekocht hebt

Volgens mij probeerde je lm te white knighten, dacht je dat ik je diste omdat je m niet snapte en moest je vervolgens even je frustratie kwijt om je status van alphamannetje te benadrukken.

Ik hou overigens niet van mensen met een laag iq dus denk dat ik ook wel kan zeggen dat t me een worst zal wezen wat jij van mij vindt.
nee dont flatter yourself...

heb gewoon echt een pesthekel aan jouw en vrijwel alles wat je post :)

maaarrr om het topic niet te ontsporen voordat we dat weer krijgen mijn nieuwe aankoop :
http://www.bol.com/nl/p/samsung-gal...er=ADVNLPPce841600cdbf92970060bd2c9f000022915

ben wel benieuwd lijkt me leuke gadget!:D

trouwens hoe kom je erbij dat ik een laag iq heb? uit welke woorden denk je dat te kunnen lezen ben toch wel benieuwd hoe je dat dan kan beargumenteren en kom dan niet met dingen aan van ja hij noemt me zielig enz want dat noemt men in de psychologie niks meer dan een spiegel voorhouden ; dit houd in je bent een triest figuur en ik wil dat eigenlijk maar al te graag kenbaar aan je maken :)

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

Wat is er mis met babyolie? Gebruik het srs vaak in bad:o
niks mis mee tenzij je het je bil probeert te injecteren ;)

Laatst bewerkt:
Je hoort 'em Xyzyx! Geen Babyolie in de billen!

beetje aardig blijven he

Terug
Naar boven