Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Zulke dingen moet je niet zeggen straks zegt die dat je moeder vaak zijn zaad krijgt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zulke dingen moet je niet zeggen straks zegt die dat je moeder vaak zijn zaad krijgt

Ik snap het niet...

Ik snap het niet...
Then again snap ik jouw sws niet retarded persoon![]()
Moet je niet ergens rijtjeshuizen gaan bezetten met je bontkraag/guccipet dragende buddies? of even een nieuw topic openen over hoeveel geld papa heeft en hoe zielig jij eigenlijk ben applefanboy? Dat papa je geen centjes meer wilt geven en dat je zodoende je kadaver moest prostitueren bij de bontkraagjes?
Over hoe je kuurtje babyolie niet helemaal aansloeg en je eigenlijk alsnog een prutser bent en blijft
snap eigenlijk niet waarom je me post veranderd heb...
Kleuter![]()
Ik snap het niet...
Moet je niet ergens rijtjeshuizen gaan bezetten met je bontkraag/guccipet dragende buddies? of even een nieuw topic openen over hoeveel geld papa heeft en hoe zielig jij eigenlijk ben applefanboy? Dat papa je geen centjes meer wilt geven en dat je zodoende je kadaver moest prostitueren bij de bontkraagjes?
Over hoe je kuurtje babyolie niet helemaal aansloeg en je eigenlijk alsnog een prutser bent en blijft
Kleuter![]()
maja...voor 129 durf ik de gok wel te nemen
Ik snap het niet...
Kleuter![]()

Aha toch zou ik het waarderen als je lekker iemand anders gaat lastigvallen.Je hoeft t niet te snappen, lm doet dat wel
Maar je plotselinge frustratie is wel bijzonder

Aha toch zou ik het waarderen als je lekker iemand anders gaat lastigvallen.
mhaw frustratie is het niet ik kan gewoon niet zo goed tegen jouw type mensen![]()
Ik snap het niet...
Kleuter![]()

nee dont flatter yourself...Volgens mij probeerde je lm te white knighten, dacht je dat ik je diste omdat je m niet snapte en moest je vervolgens even je frustratie kwijt om je status van alphamannetje te benadrukken.
Ik hou overigens niet van mensen met een laag iq dus denk dat ik ook wel kan zeggen dat t me een worst zal wezen wat jij van mij vindt.

niks mis mee tenzij je het je bil probeert te injecterenWat is er mis met babyolie? Gebruik het srs vaak in bad![]()

Mag wel, sterker nog van mijn part stouwt er 4 liter in ( liefst wel in 1 x )
Mag wel, sterker nog van mijn part stouwt er 4 liter in ( liefst wel in 1 x )