- Waardering
- 3.208
Nieuwe iMac 27" gekocht
http://www.apple.com/nl/imac/design/
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Alle upgrades meegenomen, moet alleen nog nieuw geheugen in (32 GB) wat ik natuurlijk zelf ga doen.
Specs:
27-inch IPS panel met LED (2560 x 1440) (zelf gekalibreerd, standaard was net wat te blauw)
3,5-GHz quad-core Intel Core i7, Turbo Boost tot 3,9 GHz
32 GB 1600-MHz DDR3 SDRAM - 4x 8 GB (nog te doen)
Fusion Drive van 1 TB (combo 128 GB flash en 7200-rpm SATA)
NVIDIA GeForce GTX 780M 4 GB GDDR5
Apps:
Mountain Lion
Aperture
Photoshop
Things
Office
GrandTotal
1Password
etc.
Draait lekker. Het leuke aan die Fusion Drive is dat hij leert welke software en bestanden je vaker gebruikt, en die worden zo steeds sneller. Voor de rest heb je dan nog zat ruimte zonder de hoge kosten van een grote flash drive.
Kan helaas nog geen gebruik maken van de Thunderbolt omdat mijn Drobo nog Firewire is. Verleiding is nu wel groot om een Thunderbolt Drobo aan te schaffen.
http://www.apple.com/nl/imac/design/
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Alle upgrades meegenomen, moet alleen nog nieuw geheugen in (32 GB) wat ik natuurlijk zelf ga doen.
Specs:
27-inch IPS panel met LED (2560 x 1440) (zelf gekalibreerd, standaard was net wat te blauw)
3,5-GHz quad-core Intel Core i7, Turbo Boost tot 3,9 GHz
32 GB 1600-MHz DDR3 SDRAM - 4x 8 GB (nog te doen)
Fusion Drive van 1 TB (combo 128 GB flash en 7200-rpm SATA)
NVIDIA GeForce GTX 780M 4 GB GDDR5
Apps:
Mountain Lion
Aperture
Photoshop
Things
Office
GrandTotal
1Password
etc.
Draait lekker. Het leuke aan die Fusion Drive is dat hij leert welke software en bestanden je vaker gebruikt, en die worden zo steeds sneller. Voor de rest heb je dan nog zat ruimte zonder de hoge kosten van een grote flash drive.
Kan helaas nog geen gebruik maken van de Thunderbolt omdat mijn Drobo nog Firewire is. Verleiding is nu wel groot om een Thunderbolt Drobo aan te schaffen.

wacht die paar weken nog wel af voor ik m terug krijg.