XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Nieuwe iMac 27" gekocht

http://www.apple.com/nl/imac/design/

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alle upgrades meegenomen, moet alleen nog nieuw geheugen in (32 GB) wat ik natuurlijk zelf ga doen.

Specs:

27-inch IPS panel met LED (2560 x 1440) (zelf gekalibreerd, standaard was net wat te blauw)
3,5-GHz quad-core Intel Core i7, Turbo Boost tot 3,9 GHz
32 GB 1600-MHz DDR3 SDRAM - 4x 8 GB (nog te doen)
Fusion Drive van 1 TB (combo 128 GB flash en 7200-rpm SATA)
NVIDIA GeForce GTX 780M 4 GB GDDR5

Apps:

Mountain Lion
Aperture
Photoshop
Things
Office
GrandTotal
1Password
etc.

Draait lekker. Het leuke aan die Fusion Drive is dat hij leert welke software en bestanden je vaker gebruikt, en die worden zo steeds sneller. Voor de rest heb je dan nog zat ruimte zonder de hoge kosten van een grote flash drive.

Kan helaas nog geen gebruik maken van de Thunderbolt omdat mijn Drobo nog Firewire is. Verleiding is nu wel groot om een Thunderbolt Drobo aan te schaffen.

Nieuwe iMac 27" gekocht

Alle upgrades meegenomen, moet alleen nog nieuw geheugen in (32 GB) wat ik natuurlijk zelf ga doen.

Specs:

27-inch IPS panel met LED (2560 x 1440) (zelf gekalibreerd, standaard was net wat te blauw)

Apps:

Mountain Lion
Aperture
Photoshop
Things
Office
GrandTotal
1Password
etc.

Draait lekker. Het leuke aan die Fusion Drive is dat hij leert welke software en bestanden je vaker gebruikt, en die worden zo steeds sneller. Voor de rest heb je dan nog zat ruimte zonder de hoge kosten van een grote flash drive.

Kan helaas nog geen gebruik maken van de Thunderbolt omdat mijn Drobo nog Firewire is. Verleiding is nu wel groot om een Thunderbolt Drobo aan te schaffen.

Echt een gruwelijk gaaf apparaat. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.

Oh overheen gelezen.

Laatst bewerkt:
Nieuwe iMac 27" gekocht

Specs:

Apps:

Mountain Lion
Aperture
Photoshop
Things
Office
GrandTotal
1Password
etc.

mooi ding T,
maar waarom heb je zoveel werkgeheugen nodig? doe je videobewerking o.i.d ?

Is dat makkelijk zelf te plaatsen?

Is het relatief gezien niet erg duur al die upgrades mee te nemen, in vergelijking met wat sneller een vervangend exemplaar nemen

mooi ding T,
maar waarom heb je zoveel werkgeheugen nodig? doe je videobewerking o.i.d ?
Gewoon omdat het kan:D

Maar extra RAM is toch niet zo duur als je het zelf plaatst. Vind het wel handig om veel dingen tegelijk te doen bijv.

Is dat makkelijk zelf te plaatsen?

Is het relatief gezien niet erg duur al die upgrades mee te nemen, in vergelijking met wat sneller een vervangend exemplaar nemen
Yep http://support.apple.com/kb/ht5540

Alleen RAM door Apple laten plaatsen of meer dan 128GB flash/ssd is belachelijk duur. De rest kan je later niet meer upgraden dus vind ik dan jammer. Ik doe er telkens 3j mee. Ze zijn redelijk waardevast dus dat scheelt.

nee dont flatter yourself...

heb gewoon echt een pesthekel aan jouw en vrijwel alles wat je post :)

maaarrr om het topic niet te ontsporen voordat we dat weer krijgen mijn nieuwe aankoop :
http://www.bol.com/nl/p/samsung-gal...er=ADVNLPPce841600cdbf92970060bd2c9f000022915

ben wel benieuwd lijkt me leuke gadget!:D

trouwens hoe kom je erbij dat ik een laag iq heb? uit welke woorden denk je dat te kunnen lezen ben toch wel benieuwd hoe je dat dan kan beargumenteren en kom dan niet met dingen aan van ja hij noemt me zielig enz want dat noemt men in de psychologie niks meer dan een spiegel voorhouden ; dit houd in je bent een triest figuur en ik wil dat eigenlijk maar al te graag kenbaar aan je maken :)

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

niks mis mee tenzij je het je bil probeert te injecteren ;)

Gewoon een gokje

---------- Post added at 23:15 ---------- Previous post was at 23:11 ----------

Nieuwe iMac 27" gekocht

Specs:

Apps:

Mountain Lion
Aperture
Photoshop
Things
Office
GrandTotal
1Password
etc.

Is de opvolger van mountain lion niet al uit?

Wel leuk speelgoed, wilde net een nieuwe MacBook kopen kreeg ik brief binnen dat ze eindelijk onderzoek gingen beginnen :roflol: wacht die paar weken nog wel af voor ik m terug krijg.

Ik ga in mijn laptop trouwens een 320 gig ssd zetten en een netwerk schijf voor alle films enz, dingen die niet mee hoeven. Lijkt me makkelijker dan een fusion drive

2rfbgr7.jpg

WTF is dit abi?? ???

:roflol: Em, hoop dat je trollt.

Jajajaja
Jullie hebben goede smaak, ik niet
Oke

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Ik loop in goedkope kleding hoor, meeste turken die zulke dingen kopen zijn onzeker over zichzelf of moeten ''stoer'' doen met wat ze hebben gekocht.

In before em wat over mijn moeder zegt :roflol:

Ik loop ook vaak genoeg op adidas schoenen hoor

Haha shiny shoes :D

haha die heb ik gisteren nog gezien bij de shoebaloo :)

Terug
Naar boven