AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Aangezien ik smalle kuiten heb heb ik de small gepakt, quads zijn ook best klein (3maand geen benen wegens blessure).
Ik hoop dat ik binnen een paar maand er niet ben uitgegroeid.. Kan ik weer een nieuwe kopen

ik koop alles op de groei nu :roflol: heb al te vaak shirts mogen weggooien

Laatst bewerkt:
Goal!

ATI kaarten doen het wel maar met GeForce gaat het veel langzamer. Daarnaast heeft het al geen nut meer voor bitcoins met videokaarten. Dus ja als dat het doel is heb je speciale ASIC miners nodig.

Ok dus in principe: hoe beter je computer hoe sneller het minen gaat? Een goeie gamecomputer zou het dus vele malen beter doen dan een standaard computer?

Punjab
Blijf je bezig

Altijd Em weet je toch gekkie

Ok dus in principe: hoe beter je computer hoe sneller het minen gaat? Een goeie gamecomputer zou het dus vele malen beter doen dan een standaard computer?

Minen word gedaan met videokaarten, wil het rendabel zijn moet je er al meerdere hebben.
+ kost veel stroom.

Minen WAS wel te doen, tegenwoordig heb je geen ruk meer te zeggen met een 'game'-pc.

502732570_product_1?$product_size$.jpg

Ja haat maar, don't care

haha
ik weet dat jullie het niks vinden
maakt niet uit bro's

Bij deze ben je ontbroederd. Reden: lelijke schoenen!! :D

Haha wtf is dat joh, zo lelijk heb ik ze nog niet vaak gezien. Is dat maatje 25 ofzo? Of is die rits zo uit verhouding?

Wel haters hier. Laat em lekker dragen wat die wil.
In ieder geval niet het stereotype.

Zonder die rits en dat goud zou ik ze best dragen

hoor echt vaak mensen die die rits zo k*t vinden
wat is er mis met een rits? je jas heeft ze toch ook

Terug
Naar boven