Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Voor wat koop jij die lelijke shit dan voor 300 euro?
ik heb em niet gekocht
en als ik het zou kopen is het niet voor chick
heb al meer dan jaar een vriendin, en zij vond em spuuglelijk dus

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

als je hem niet hebt gekocht wrm post je het dan hier :roflol:

ik heb em niet gekocht

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

dat zeg je nu omdat wij m ****ing lelijk vinden. :D

Tegenwoordig moet je gewoon een kleding/schoenen merk beginnen en gewoon 500 euro laten kosten.

isabelshop verkoopt precies de zelfde rommel (replica) voor de kwart van de prijs ofzo.
geen 1 h**r die het ziet

Ik word altijd verdrietig van die mbo bontkraagjes met hun nep kleren.

Zouden allemaal een spuitje moeten krijgen inclusief de wijven die zich daar door aangetrokken voelen.

Dunno denk dat hij nu iets te klein is, maar medium ging wellicht te groot zijn.
Wel zachte comfie stof

6z0ld1.jpg

ik heb em niet gekocht

Haha nee jij zou eerder chickkleding voor jezelf kopen :D

als je echt 1m50 bent is medium te groot ja, ik heb medium en heb vaak al dat tie redelijk lang is

Ben 1.76m dus voor die cm verschil met jouw is small dan toch goeie koop geweest.
Heb enkel het gevoel dat ik niet veel plaats over heb voor men quads..

M past goed bij mij, S zou te klein zijn vanwege me kuiten en quads

Aangezien ik smalle kuiten heb heb ik de small gepakt, quads zijn ook best klein (3maand geen benen wegens blessure).
Ik hoop dat ik binnen een paar maand er niet ben uitgegroeid.. Kan ik weer een nieuwe kopen

Terug
Naar boven