AndroidHealthClinic

Stelling Je kunt een newbie 30+kg spiermassa aan laten komen binnen een jaar

Peiling Peiling Is het mogelijk om een newbie 30+ kg aan te laten komen in spiermassa binnen een jaar?

• Mogelijk

Stemmen: 32 26,7%
  • Onmogelijk

Stemmen: 71 59,2%
  • Alleen mogelijk mits goede genen

Stemmen: 17 14,2%

• Totaal stemmers
    120
Ja kan zeker!

En als olifanten nou iets grotere oren hadden konden ze vliegen.

op internet is alles mogelijk

Helemaal vol rammen met aas moet kunnen toch.

Goeie vraag..

ik heb gister een vliegende unicorn gezien met goku super sayan 3 derop.

impossible my friend

Laatst bewerkt:
Als hij na het aankomen van die 30 kg niet alsnog het shirtje van z'n zusje aan gaat trekken.

30 kg vetvrije massa? = niet possíble

Onmogelijk idd.

15kg aan pure spiermassa lijkt mij, gezien de omstandigheden, wel mogelijk..

Misschien in plaats van loze comments te schrijven ook eens een goede onderbouwing hierbij geven?
Nujah, I will put it to the test, zonder AAS dan. Het zal natuurlijk niet 100% kluizenaarsleven zijn en je kan moeilijk oordelen wat je telkens het meeste progressie zal opleveren. Want als we wisten wat perfect was, zou iedereen tegenwoordig hetzelfde doen.

Dan zou je 2,5kg spiermassa per maand moeten aankomen (excl. vet dus), en dat 'n jaar lang :roflol:

Lijkt me teveel 30 kilo...

Misschien in plaats van loze comments te schrijven ook eens een goede onderbouwing hierbij geven?
Nujah, I will put it to the test, zonder AAS dan. Het zal natuurlijk niet 100% kluizenaarsleven zijn en je kan moeilijk oordelen wat je telkens het meeste progressie zal opleveren. Want als we wisten wat perfect was, zou iedereen tegenwoordig hetzelfde doen.
Maar niet iedereen weet het, want weinigen verdiepen zich er letterlijk in. Zie jij veel mensen in de krachthonk 2-3 minuten rust nemen? Op 80%-95% van hun 1RM trainen? Met de juiste snelheid herhalingen maken? Fructose siroop drinken tijdens het trainen? De oefeningen goed uitvoeren?...

Maar niet iedereen weet het, want weinigen verdiepen zich er letterlijk in. Zie jij veel mensen in de krachthonk 2-3 minuten rust nemen? Op 80%-95% van hun 1RM trainen? Met de juiste snelheid herhalingen maken? Fructose siroop drinken tijdens het trainen? De oefeningen goed uitvoeren?...

Je moet mijn trainingen niet beschrijven:roflol:

Met anaboleuh kan je ook wel 50 kilo aankomen jongeuh

Terug
Naar boven