Fitness Seller

Je mening graag

fstsven

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
Hallo, het is er eindelijk van gekomen een paar fototjes te nemen en online te zetten. Wat achtergrondinfo:
-ong. 5 jaar training
-1m78
-uber-ecto (startgewicht 57kg)
-nu 72kg
-vp nog niet gemeten, ong 14%?
-cleanbulk bezig, dus bijkspieren nu niet zichtbaar
-doel: nog een paar jaar doorbuffelen voor 78kg @ 10-12% vp

Geef alsjeblief gewoon eerlijke commentaar en evt tips

2mhvewo.jpg

qycobk.jpg

28v4osx.jpg

2jbkvh1.jpg

29fuqfp.jpg

Foto's zijn niet pumped en niet flexed, behalve de laatste (bicep flexed)

Laatst bewerkt:
Foto's doen het niet.

• Topic Starter Topic Starter
Nu normaal wel, had imgshack gebruikt en dat werkt hier blijkbaar niet...

Harder trainen, schoner eten. Maar wel netjes als je van 57kg komt, je kan er meer uit halen.

Daar gaan we voor! :)
Als er nog mensen wat willen zeggen, hoe meer meningen hoe beter!

5 jaar training?

Voor 5 jaar trainen vind ik het wel niet super. Ziet er ook niet slecht uit!

I know, maar je moet meerekenen dat ik van 57kg kom, dus 15 kilo relatief schone massa gewonnen. Bovendien ben ik pas het laatste jaar aan een degelijk voedingsschema begonnen, voordien at ik, zonder het te beseffen, te weinig. Ik zet nogal moeilijk spiermassa aan, verdomde genetica :mad:
Maar we blijven eraan werken; waar een wil is is een weg.

Respect dat je zelf tevreden bent hiermee na 5 jaar en dat je genoegen neemt met maar 6 kilo erbij in komende jaren. Ik zou t bijltje er al bij neergooien met deze resultaten. No pun intended.

Moeilijk om tips te geven. Iedereen is anders. Maar ik gok dat je trainingsschema niet zwaar genoeg is (te lang op zelfde gewichten), dat je niet vaak genoeg en regelmatig genoeg traint en dat je als ecto best nog wel meer kcal mag binnenkrijgen.

Als je vindt dat je dit allemaal al goed doet dan heb je gewoon echt geen aanleg (of je bent eigenwijs) maar ik zou in je sportschool eens een hardcore bulkschema laten maken door de begeleiders.

sportschool vragen om schema te maken.... pls go

Erg matig voor 5 jaar, dat is mijn eerlijke mening

Wel redelijk, 5 jaar is wel lang voor dit, je VP is rond de 17-18%, misschien nog hoger, zeker geen 14%.

Als je 5 jaar kei hard heb gewerkt dan valt het een beetje tegen.

Als je 5 jaar lang lekker gesport heb dan is het wel netjes.

Als je 5 jaar kei hard heb gewerkt dan valt het een beetje tegen.

Als je 5 jaar lang lekker gesport heb dan is het wel netjes.

Pcies dit. Vergeet niet, deze gast is 34 jaar, kijk in je eigen omgeving naar 30+ers die er nog een beetje fit uitzien. Dat zijn er verdomd weinig.

Teveel mensen spiegelen zichzelf alleen maar met de gasten die ze in de gym zien. En ja dan ben je al heel vaak en heel snel te klein voor je eigen gevoel, maar gemiddeld genomen is het gewoon goed.

Pcies dit. Vergeet niet, deze gast is 34 jaar, kijk in je eigen omgeving naar 30+ers die er nog een beetje fit uitzien. Dat zijn er verdomd weinig.

Teveel mensen spiegelen zichzelf alleen maar met de gasten die ze in de gym zien. En ja dan ben je al heel vaak en heel snel te klein voor je eigen gevoel, maar gemiddeld genomen is het gewoon goed.

Dat sowieso,

En ik moet zeggen dat die een mooie bal op z'n arm heeft op de 5e foto :thumb:

Ik kwam ook van ongeveer 57kg en zit na een jaar toch echt schommelend op 75. Voor 5 jaar vind ik dit ook matig, had veel meer uitgehaald kunnen worden. Als 78kg je doel is denk ik dat dat wel haalbaar is nog voor de zomer als je ff je best doet, met uiteraard een voedingsschema en een goed trainingsschema.

Meen je dat nu?? 18kg min of meer vetvrije massa per jaar? Da's anderhalve kilo per maand? Moeilijk te geloven voor mij, maar misschien heb je supergenen, en in dat geval: me jealous!

Terug
Naar boven