AndroidHealthClinic

Je partner of de AAS?

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Je partner is erachter gekomen dat je AAS gebruikt (in het geval je het nog nooit heb gezegd).

Nu stelt zij/hij jou keihard voor de keus:

Of ik eruit, of de anabolen!

Waar kies je voor? :D

ja zij eruit he... das toch niet zo moeilijk?

we zijn eruit, sluit de thread maar.

Als jij AAS zo belangrijk vind dat je het achter de rug van je partner om moet doen, dan heeft de relatie ook weinig zin lijkt mij.

Ligt eraan, als ze van je houd en je legt het rustig uit zal ze het moeten/begijpen en accepteren.
Als je tot over je oren verliefd bent en al jaren samen, en ze wil dat je echt stopt, dan lijkt het me duidelijk dat je stopt. (alhoewel wij gebruikers weten dat dat haast onmogelijk is)
Als je niet echt gek bent op je wijffie, dan zeg je gewoon ''Ik eruit? vervolgens trap je haar de auto in en dump je haar ergens in artis ofzo ??? )

Laatst bewerkt:
Juriaan zei:
Ligt eraan, als ze van je houd en je legt het rustig uit zal ze het moeten/begijpen en accepteren.
Als je tot over je oren verliefd bent en al jaren samen, en ze wil dat je echt stopt, dan lijkt het me duidelijk dat je stopt. (alhoewel wij gebruikers weten dat dat haast onmogelijk is)
Als je niet echt gek bent op je wijffie, dan zeg je gewoon ''Ik eruit? vervolgens trap je haar de auto in en dump je haar ergens in artis ofzo ??? )

lol in artis... je legt er in ieder geval niet om das al heel wat waard!

Ik denk dat als je een serieuze relatie hebt deze dingen niet gaat verzwijgen voor haar. Als je dat wel doet tjsaa.... wat kun je dan zeggen over de relatie

als ik niet gek ben op mijn wijffie, dan heb ik er ook geen relatie mee. en in een normale relatie is bij mij alles open en bloot. hoe is dat? een relatie hebben met iemand waar je niet gek op bent. in die periodes heb je beter kortstondige avontuurtjes, maar dat noem ik geen relatie, en daar moeten die dames niet weten wat je allemaal uitspookt en moet ik niet weten wat zij uitspoken.
juriaan zei: alhoewel wij gebruikers weten dat dat haast onmogelijk is. een slecht begin zou ik zeggen. dat nu met je eerste kuur al veronderstellen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nooit AAS achter de rug van mijn partner gedaan.
In totaal zijn maar twee vaste vriendinnen daarmee in aanraking gekomen en al snel vroegen ze mij ernaar, of hadden ze al zoiets gehoord of zelf vermoed.

DAn maken ze al snel een afweging of ze met jou als nieuwe vlam willen doorgaan. Vervolgens leg ik rustig uit dat er eigenlijk helemaal niks aan is, dat het helemaal niet spannend is en onderdeel is van mijn affectie voor BB & pharmaceutische ondersteuning.
Als ze vervolgens nogeens merken hoe het is om de vriendin van iemand te zijn die in een kuur zit...dan kijken ze al uit naar de volgende! :D:D:D

Serieus dit is geen gein. Je kunt het zo makkelijk maken als je zelf wilt. Maar onderschat je partner nooit.

Haha voor mij is dat gemakkelijk, mijn partner...want aan die aas doe ik niet mee. Wanneer krijgen we hier eigenlijk es foto's te zien van de big guys hier die alsmaar over die roids bezig zijn:)

valt nie veel te zien zenne, heb nog geen armen van 50:( en squat nog geen 300

awel just ben geen bber dus er is nie veel te zien, ik kan mijne poot nie vergelijken met die van een bber vandaar

nee nie echt vindt ik neem champ die ziet er bruut uit, ik weeg 10 kg minder, vet% is ongeveer gelijk zo'n 12%

eenbber zijn spieren zijn veel ronder ik ben nogal plat:)

yup wordt er 23 volgend jaar in april

kan nie klagen ben zelfs zeer tevreden maar ben niet de enige hoor. ik ben ervan overtuigd dat de sport ook mogelijk is zonder roids de kilos liggen iets lager maar fair isfair in mijn ogen

zou t echt triest vinden als je AAS boven je partner verkiest. Ook al ken je haar net, dan zou ik maar eens goed nadenken waar je mee bezig bent wil je echt verder met haar. kan je wel zeggen dat er meer vissen rondzwemmen maar denk niet dat elk vrouwtje blij is met zon instelling

maar goed wat weet ik ervan he, gebruik niet:)
maar kan me niet voorstellen dat je je "hulpmiddelen" boven een langdurige relatie verkiest.

skydirk zei:
juriaan zei: alhoewel wij gebruikers weten dat dat haast onmogelijk is. een slecht begin zou ik zeggen. dat nu met je eerste kuur al veronderstellen.

idd, erg voorbarig:thumb:

ps, Munk moet jij nu niet trainen?:D

ja, is wat anders als je iemand net kent. Kan me voorstellen dat je dan niet gelijk in het eerste of 2e gesprek vrolijk over AS begint.
Is ook wel verschil tussen gebruik nu of in het verleden. Aan het verleden kan je partner weinig doen, maar kan me vorostellen dat ze zegt: niet nog een keer!
Achter de rug om doen... is laag kwestie dus van slechte relatie.

Espi

Terug
Naar boven