XXL Nutrition

Je zoon is gay, hoe zouden jullie reageren?

Bezoekers in dit topic

Dude, je bent gay man geniet ervan. Ik erger me meer aan grijze muizen gays, dan nichten die echt helemaal uit hun dak gaan in de grachten van de gay pride. Tijdens die meth docu van zondag, dat waren homo's die er écht naar leven, leefden. Vroeg sterven, maar zo ruig als een beer geweest!

Ja dat moeten ze maar zelf weten maar ik vind dat afschuwelijk, wil oud en breed worden ;)
 
Een nieuwe naam geven. Gaylord ofzo.
 
moest hij homo zijn dan is dat zo.
verandert niks aan het feit dat hij mijn zoon is en er ben voor hem
 
Ik zal hem een klap verkopen en vertellen dat er een Nederlands woord voor is.

het is allemaal begonnen met die biculturelen!
 
moest hij homo zijn dan is dat zo.
verandert niks aan het feit dat hij mijn zoon is en er ben voor hem

Totdat er een dude bij je thuis komt met een strakke groene broek en een eigenaardig poepluchtje om zich heen. Die grijpt je zoon wat in zn kruis en knipogen enzo.

Nee, ik denk dat ik er nog heeeeeel erg hard aan zou moeten werken om dat te accepteren. Hanenkammen enzo, trek ik ook niet.
 
Totdat er een dude bij je thuis komt met een strakke groene broek en een eigenaardig poepluchtje om zich heen. Die grijpt je zoon wat in zn kruis en knipogen enzo.

Nee, ik denk dat ik er nog heeeeeel erg hard aan zou moeten werken om dat te accepteren. Hanenkammen enzo, trek ik ook niet.

Zo realistisch ook :laugh:
 
Nee maar mbo, ff serieus kun je er wat meer over vertellen? Ik ben best benieuwd.
 
Nee maar mbo, ff serieus kun je er wat meer over vertellen? Ik ben best benieuwd.

Wat valt er dan te vertellen? Ik ben niet anders dan een normale heterojongen hoor, heb alleen wat minder dan een vriendIN namelijk een vriend. That's all :o
Als er eens een dbb meeting is zal ik ook komen, wordt lachen :D
 
Totdat er een dude bij je thuis komt met een strakke groene broek en een eigenaardig poepluchtje om zich heen. Die grijpt je zoon wat in zn kruis en knipogen enzo.

Nee, ik denk dat ik er nog heeeeeel erg hard aan zou moeten werken om dat te accepteren. Hanenkammen enzo, trek ik ook niet.

wat?? geen hanekam??
ik was van plan om mijn zoontje een hanekam te scheren voor zijn 1e verjaardag

on topic: je kan hem daarvoor toch niet buiten zetten he
 
Of rood haar ofzo.

rood haar ook al niet??
**** maat jullie zijn nog slechter dan mijn ouders.
tot een jaar geleden had ik nog een hanekam van 7 cm
en een paar jaar geleden had ik er een in de belgische driekleur .
punkrock 4evr
 
Of rood haar ofzo.

Dat is nog erger dan gay én een hanenkam, ****ing synergy. Dan zou ik het op zijn minst terecht vinden dat zo'n joch gepest wordt enzo, laat hem het maar bekijken met zn leven en dat vieze rooie haar en die vale huid.
 
Wat valt er dan te vertellen? Ik ben niet anders dan een normale heterojongen hoor, heb alleen wat minder dan een vriendIN namelijk een vriend. That's all :o
Als er eens een dbb meeting is zal ik ook komen, wordt lachen :D

Ik denk niet dat de mensen op een dbb meeting een homo erbij willen hebben, dus het is verstandig als je niet gaat(hoewel ik eerder toe zal juichen dat je wel gaat)
 
Back
Naar boven