AndroidHealthClinic

Jeepers Creepers 2

bodybuilder0102

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
was gister er naar toe.. best wel cool filmpje, is veel leuker om te zien als je 1 ook gezien hebt.

aan het einde zie je dat die gast weer tot leven gaat komen en dan loopt t af dus dr komt standaard nog een deel 3.

zelf ik schrok op sommige momenten :help: dus hij is best wel scary :eyebrow:

maar ik zag een previeuw van scary movie 3 EN DIE IS GOOOOOOOOEEHOEEEEEED!!! ik ging al helemaal stuk van t lachen van de previeuw (vooral dat stukje met micheal jackson) kheb m op de comp. maar moet ff tijd vinde om te checke :eyebrow:

was ook een previeuw van lord of the rings part 3 en DIE MOET IK zien...
lang op gewacht want het is echt een mooie film!

[Link niet meer beschikbaar]

tnx voor het vertellen van het plot; hoef ik er ook niet meer naar toe :P

hm 1 vond ik wel leuk om te zien, dan ga ik 2 ook maar eens kijken

bodybuilder0102 zei:
was gister er naar toe.. best wel cool filmpje, is veel leuker om te zien als je 1 ook gezien hebt.

aan het einde zie je dat die gast weer tot leven gaat komen en dan loopt t af dus dr komt standaard nog een deel 3.

zelf ik schrok op sommige momenten :help: dus hij is best wel scary :eyebrow:

maar ik zag een previeuw van scary movie 3 EN DIE IS GOOOOOOOOEEHOEEEEEED!!! ik ging al helemaal stuk van t lachen van de previeuw (vooral dat stukje met micheal jackson) kheb m op de comp. maar moet ff tijd vinde om te checke :eyebrow:

was ook een previeuw van lord of the rings part 3 en DIE MOET IK zien...
lang op gewacht want het is echt een mooie film!

[Link niet meer beschikbaar]

LOL dats wel een goede jah, ff vertellen hoe het afloopt ;)

Maarjah, heb het eerste deel ook gezien en die had ook bestwel wat schrik momenten, vond de film verder niet echt zo fantastish en ben ook niet echt zo van plan deel 2 te gaan kijken...

Je brengt me wel meteen op een goed idee! Scary Movie 3 downen!! :D:D
en LOTR3 is staat ook op mijn lijstje van bios films

verander je titel ff in Spoiler:grumble:

enne iemand giste nog scary movie gezien, weer kapot gelachen zeg:p

beetje late reactie maja...ik heb jeepers creepers 2 ook gezien dus en kvond der geen hol aan. Nou zou dit natuurlijk ook kunnen komen doordat ik de helft gemist heb (ja mn nieuwe vriendin had veel aand8 nodig :)) maar ik vond hem een beetje langdradig...hele tijd hetzelfde...die gasten zitten daar in die bus en die freak die komt steeds trug...naja is maar wat je leuk noemt he :)

• Topic Starter Topic Starter
hij is vergeleken met andere horrors best wel droog ja .. beetje eentonig zou je zegge maar toch wel leuk om gezien te hebben.

dreamcatcher!! dat is pas een film die je moet zien!!
identity is ook heel goed bedacht vind ik en is ook wel OK!

Laatst bewerkt:
Ik vond het echt een domme saaie film. Totaal geen spanning. Special Effects waren wel aardig.

gisteren ook een previeuw gezien van scary movie 3
en die ziet er weer nie normaal uit net zoals de andere 2

Terug
Naar boven