RitchieScissor
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tja een goeie portier doet het met zn mond,,,en niet stoeiend,moet je ook niet doen!! ieder zn mening toch... ik sta aan de deur als portier... als ik als de t*fus uit breek 1 iemand naar de grond breng en ga met hem stoeien schopt de rest me in elkaar....

tja een goede sportman vecht niet op straat... zo heeft iedereen zn ideeen erover... dat grondvechten enzo zal best effectief zijn in een ring... dat zal je mij niet horen ontkennen. ik vind het gewoon niet leuk... als ik een dvd kijk en ze gaan naar de grond spoel ik hem door zo saai vind ik het....dat is mijn mening erover...ik kan begrijpen dat sommige het wel leuk vinden... ik hou meer van het staande vechten...
tja een goede sportman vecht niet op straat... zo heeft iedereen zn ideeen erover... dat grondvechten enzo zal best effectief zijn in een ring... dat zal je mij niet horen ontkennen. ik vind het gewoon niet leuk... als ik een dvd kijk en ze gaan naar de grond spoel ik hem door zo saai vind ik het....dat is mijn mening erover...ik kan begrijpen dat sommige het wel leuk vinden... ik hou meer van het staande vechten...
? hoe kan je dat bewijzen?? iedereen is anders vriendelijke vriend....dus dat valt niet te bewijzen... op de grond wint die misschien ja dat is logisch een voetballer wint ook van een tenniser als de bal het doel in moet....maar als je een goede staande vechter hebt die snel genoeg is dan gaat er maar 1 naar de grond en dat is de grondvechter...maar goed ik ga hier verder niet eens meer over discussieren....het is altijd het zelfde verhaal....als die dit...als die dat... het is maar net wie op dat moment het wint...dat zegt niks over welke sport effectiever is maar wie welke sport het effectiefst benut op dat moment...bijvoorbeeld...hoevaak zie je wedstrijden tussen 2 personen die vaker tegen elkaar gestaan hebben en waarvan het elke keer een vraag is wie er wint...niet alleen met vechtsporten maar met alle sporten...je kan een grondgevecht niet vergelijken met een staand gevecht...het zijn 2 totaal verschillende dingen...de grondvechter moet de kans krijgen om hem naar de grond te krijgen als ie dat niet krijgt heeft hij toch een probleem...en al doe je nog zo lang vechtsporten..een goeie rechtse op je kin en je ligt te kwijlen wie dan ook..al ben je nog zo goed op de grond of staand of in de lucht...dat doet er dan niet toeFree Fight is bij ons een onderdeel van de Wing Chun lessen. Alle Free Fight en Kooi gevechten hebben de martial arts wereld gedwongen om te herzien wat werkelijk gevechtswaarde heeft. Wereldwijd wordt nu wel erkend dat het grondgevecht een noodzakelijk onderdeel van de training van elke gevechtskunstenaar is.
Alle onnozele ideeën als "ik ga niet naar de grond" of "ik heb je al drie keer knock-out geslagen voor je mij naar de grond krijgt" ten spijt heeft de praktijk anders uitgewezen. Kijk naar de kooi of freefight gevechten. Als er een grondvechter een staande vechter naar de grond werkt. De staande vechter gaat echt niet vrijwillig, maar als een grondvechter je éénmaal op de grond heeft en je hebt er geen kaas van gegeten is het afgelopen met je. Je wordt gedwongen op zijn regels te vechten en helaas betekent dat meestal dat je helemaal niet meer kunt vechten.
maar er word bijvoorbeeld gezegt dat Lewis had geen zin om te verliezen van iemand waar hij van zou kunnen winnen, en schoof zijn belangrijkste pupil Chuck Norris naarvoren....ik vind je dat ten eerste een mong**l dat je je leerling daarvoor gebruikt...en het is een FILM...hoeveel acteurs zijn elkaars tegenspelers geweest? die liggen in het echt toch ook niet te knokken om alsnog te bewijzen dat die andere had moeten winnen...denk je nou echt dat ze elkaar de t*fus sloegen op die set
er kan er maar 1 de hoofdrolspeler zijn en dat was bruce lee DUS MOEST HIJ WINNEN...en ook al zou het waar zijn...waar is die leraar nu dan
hoeveel jaar heeft hij inmiddels al de kans om zich te bewijzen als martial artist? hoezo doet hij dat niet dan? ik vind het maar een raar verhaal...er zijn altijd mensen die een slag proberen te slaan over andermans rug... chuck norris zal best kunnen vechten...maar bruce lee is van een ander niveau...als je mensen wil om met bruce lee te vergelijken dan moet je eerder denken aan steven seagal, jet li, jackie chan en zelfs die hebben het nooit voor elkaar gekregen om een heel eigen manier van vechten te creeeren...zoals JKD...stel je eens voor...dat hij nu nog leefde en tot op de dag van vandaag JKD aan het ontwikkelen was...dan had dat zeker de meest complete sport geweest die er zou zijn...dat weet ik 1000 procent zeker