AndroidHealthClinic

Jeff seid, wat zal hij gebruiken?

wat een homo kop maar tegen wel een dodelijk fysiek

Who gives a flying ****!

Veel pik en zaad. Beetje tren erbij en gaan met die banaan.

Homo. Serieus, als je iets zo zegt over een gast ben je gewoon een nicht.
yolo

echt een vrouwe face met zijn wenkbrauwen :rolleyes:

Ik vind het ook geen mooie fysiek, in nagenoeg elke physique/fitness/muscle model categorie zie je veel betere bodies. Harder, geproportioneerder, etc. Het helpt uiteraard niet dat hij een Justin Bieber kop heeft en zich ook zo gedraagt het merendeel van de tijd. Zal natuurlijk wel voor deel ook het Bieber-syndroom hebben (populairder geworden dan ie hoorde te zijn op een te jonge leeftijd). Maar nee, ik vind er absoluut niets aan, op geen enkel vlak.

Als ik dan toch een fitness posterboy moest uitkiezen, doe mij dan maar Angelov of zo. (Bij Angelov weet je wel al met zekerheid dat hij grow zet, want je ziet de injection marks op zen buik in veel van zen videos)

Hij heeft echt een vrouwen gezicht, die oorbelletjes erbij maken het af. Mooi fysiek daarentegen.

Jaloers misschien? hahaha

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

Ik heb eens een keer een topic gelezen van ee USA fitness model die het volgende deed:

-Anavar 20-30 mg
-Sustanon 250 mg (10 weken)

Jaloers misschien? hahaha

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

Ik heb eens een keer een topic gelezen van ee USA fitness model die het volgende deed:

-Anavar 20-30 mg
-Sustanon 250 mg (10 weken)

Ja maar zal dan op langere duur zijn, Seid is nog jong, zal dus meer in gezeten hebben om het op te bouwen tot waar het nu is.

Pffff

Ja maar zal dan op langere duur zijn, Seid is nog jong, zal dus meer in gezeten hebben om het op te bouwen tot waar het nu is.

Als hij diit 2x per jaar zou doen gedurende een jaartje of 3?

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Maar ja zal ook HGH gebruiken denk ik

Als hij diit 2x per jaar zou doen gedurende een jaartje of 3?

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Maar ja zal ook HGH gebruiken denk ik

Low dose GH lijkt inderdaad de nieuwe drug of choice te zijn in fitness land, gewoon omdat je in competitie waar massa en shape niet je primaire determinant is, niet kan veroorloven een mindere "look" te hebben dan de competitie.

Is heel licht hoor, 250T + 30 Var. Dus denk niet dat je er komt. Meest voorkomend is combinatie low test high tren met GH. Ook primo, voor degene die hoger volume zetten, en zelfs mast.

arnold zag er 10x beter uit op die leeftijd

Terug
Naar boven