AndroidHealthClinic

jensen van de buis

Als ik iets wel irritant vind dan is het wel mensen die het hardst om hun eigen grapjes lachen.

Ach ik vond z'n shows wel leuk om naar te kijken, maar k zal er ook niet echt wakker van liggen, ik kijk zowiezo nooit tv.

als ik jensen keek dacht ik echt,

is iedereen in Nederland 12 jaar oud?

de humor is echt zo oppervlakkig en voor de hand liggend...
de gasten en acts waren soms wel interessant opzich maar dan stelt Jensen weer van die domme vragen...

naar mijn mening is de Jensen doelgroep 11 tot 16 jaar, toen ik 16 was vond ik het wel leuk volgens mij, ik ben er gewoon uitgegroeid...

zonde hij was echt wel vet altijd:(

Idd we zullen hem missen :D

Al had ie een onenightstand gehad met the queenmother herself, snap niet in waarom je respect moet hebben voor iemand die met bekende mensen heeft gebabbeld.

Hij heeft alles in zijn eentje voor mekaar gekregen, alles wat hij nu doet en gedaan heeft is allemaal van hem zelf en heeft ie zelf bereikt, dus een beetje respect mag inderdaad wel.

Hij is zelfs een beetje een icoon, hij heeft een hele boel mensen bekend gemaakt, en het humor een beetje op de tv gehouden, en ja hij maakt mensen wel eens belachelijk, maar dat zijn mensen die zowiezo al belachelijk zijn.

eindelijk!

god wat is die gast irritant. en hij denkt dat hij zo grappig is:rolleyes:

misschien dan ook eens tijd om een landelijke enquete te houden, dan ziet hij ook wel in dat hij ergens naar toe moet gaan waar de zon niet schijnt.

Eindelijk! Irritant figuur, ik kijk liever rond die tijd naar NGC/Discovery ofzo. Stukken interessanter dan dit geouwehoer.
Ik hoorde dat Jaap van DGK iets van een show gaat doen?

Vooral Discovery kijk ik erg veel. Super zender!

Erg Jammer. Zo'n beetje het enige progamma dat nog het kijken waard was..

Beetje respect mag je wel voor hem hebben, alle beroemde personen waar hij gesprekken mee weet te voeren.doe het hem eens na zou ik zeggen.

Jensen is echt een frikandel, als er ook maar enige "a-status" beroemdheid op de bank zit dan zit ie om de 5 seconde schaapachtig mee te lachen en te hielenlikken.
Hij doet zich voor als een presentator die overal schijt aan heeft, maar van binnen is het een onzekere homo die niet uit de kast durft te komen en alleen bijdehand durft te doen tegen de randfiguren van de sterren.

Dat werd tijd, iig raar dat hij zo populair is.

Terug
Naar boven