XXL Nutrition

Jeppe's Fototopic

Bezoekers in dit topic

Jeppe

Team XXL-Wabba Jr. Winner
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
26 apr 2005
Berichten
1.901
Waardering
90
Hey,

De meesten zullen mijn foto's reeds gezien hebben. Toch ga ik hier ook een topic bijhouden waar ik regelmatig progressie foto's en stats zal posten. Misschien zijn er ook wel mensen die niet in de gallery kijken dus.. :)

Hier 2 foto's van mijn huidige shape.

Back Double biceps ( Nieuwe foto) :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Abs & Thighs :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Mijn doel voor de komende maanden is terug gaan bulken en zoveel mogelijk massa aan te zetten. Ik zit nu op 97 kg en zou graag binnen enkele maanden op de 110 kg zitten. Het uiteindelijke doel is dan eind volgend jaar een wedstrijd meedraaien...en dan waarschijnlijk terug gaan bulken :D

Grtz
 
succes met bulken! Ben benieuwed naar het resultaat. Maar als je dit ziet, moet het wel goed komen
 
Dit is gewoon bruut, maar echt!
 
BRUUUT BEEST!!!:hedbang::D

Hoe groot ben je eigenlijk? Ziet er zelfs wel meer uit als 97kg.
Ga dit topic zeker volgen. Succes met je doelen!
 
1,82 is hij :P heb ik net ergens in zn fotogalerij zien staan:P
 
Yup klopt :) Veel mensen schatten mij zwaarder ja. Tijd om dus zwaarder te worden :D
 
Zo'n taille en dan zo'n mega rug erboven... echt mooi :D
 
Yup klopt :) Veel mensen schatten mij zwaarder ja. Tijd om dus zwaarder te worden :D

Alleen maar positief toch als mensen je zwaarder schatten.
Je ziet er echt een stuk bruter uit als de meeste mensen die rond de 100 zitten of zelfs daarboven. Maar dit zal wel komen door je benen die in topconditie zijn(icm taille):thumbs:
 
Maar nog steeds geen duidelijke foto van hoe je borst erbij staat... :)
 
Netjes man! Je staat er bruut op
 
BEEEEESSCCHHHT suppperr
 
Maar nog steeds geen duidelijke foto van hoe je borst erbij staat... :)

Hehe vraag maar aan AronW ofzo ;) En als je hem niet geloofd nodig ik u gerust uit op een borstraining met ons, altijd welkom! :) Ik zie dat je van Brugge bent, ongeveeranderhalf uurtje en je bent er :p
 
back double biceps =dennis wolf;),belachelijke details,sweep ,dikte op je quads man nice
fraai,fraai en nog is fraai:D
 
foto's zijn echt ziek, geweldige definitie en dan zo'n smalle taille :eek:
Maar zou toch ook graag een MM foto oid zien, als je dan toch een fototopic opent
 
Mooie defenitie man.

Nog bulken? Kan je gaan medoen aan mister O ;)
 
Je hebt echt een geweldige fysiek kerel! Mooie symmetrie ook!
 
Geweldig fysiek kerel, maar das geen nieuws :D Wat een schouderkoppen! Goeie dikte op de rug. En de benen hoeven we het ook niet meer over te hebben, lol!
 
Back
Naar boven